kopschuw, wie heeft er tips

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:29

Hier een Brechje Haha! kopschuw en vreselijk irritant met voetjes, vooral haar voorbenen zijn een ramp!
Dit komt beiden door haar allereerste keuring...vreemde omgeving en de man die haar in moest vlechten heeft haar wat klappen verkocht die ze niet goed op heeft gevangen. Ze is nu dus bang als je aan haar manen zit en wil liever niet op 3 benen staan, want dan is kwetsbaar vind ze zelf Scheve mond
Ik beloon haar heel veel als ze iets heel braafs doet! Als ik haar mag aanraken bij haar oren of haar manen mag kammen en ze doet rustig krijgt ze een snoepie. Met haar benen ben ik gaan oefenen, met snoepjes geven bij het optillen van de achterbenen. Die geeft ze aan mij wel, omdat ik ze om mijn knie laat rusten en dat vind ze wel veilig. Nu ze weet dat het niet eng is, geeft ze haar voorbenen ook...nog niet helemaal perfect en ook niet zo lang, maar het gaat nu!
Belonen en aandacht, dat is het medicijn!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:14

Fitzroy"]
[quote="sherwood schreef:
een echte koudbloed he? Als er maar te eten valt, dan zal de rest wel ok zijn Haha!


Grappig dat je dit zelf zegt Haha! , ik dacht het maar durfde het niet te neer te zetten omdat ik bang was alle koudbloedliefhebbers over me heen te krijgen Knipoog
[/quote]
zo erg zijn we ook weer niet hoor......we zijn heel lief Haha! Eten is gewoon een feit, hier nog 3

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Bolletje29, Danseresje, Esther, Geertema, IASCrawler, laura_estee, Lian, Room_Soesje, spookyskippy, Suliko, WendyKtH en 113 bezoekers