Pony op leeftijd...zou je die nog kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 12:55

Als het echt is wat je zoekt, beestje is gezond en er wordt een niet al te hoge prijs voor gevraagd, waarom niet?

Ik zou hem als wedstrijdpaard om echt iets te bereiken niet kopen, misschien wel als leerpaard en om wedstrijdervaring mee op te doen, maar het probleem is natuurlijk wel dat als je wat hoger komt, je paard het steeds zwaarder zal krijgen vanwege zijn leeftijd.

Waar je ook rekening mee zult moeten houden is dat een ouder paard hogere medische kosten met zich mee kan brengen.
En heb je de mogelijkheid om een paard oud te laten worden bij jou? Klinkt misschien bot, maar als jij er een paar jaar op gereden hebt en met een ander paard verder wilt, is het dier waarschijnlijk niet meer te verkopen.

Als je dat allemaal voor lief neemt, zou ik het doen.
Ik ken pony's en paarden van 20 of ouder die echt oud zijn, maar ook die je het absoluut niet zou geven en nog jaren meekunnen.

Run free Jordy.... 1997 - 2021


Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:59

Waar jij hem voor wilt gebruiken, kan nog best met zo'n pony hoor. Als je gewoon een fijne pony zoekt om lol mee te hebben en verder geen verregaande ambities hebt met die pony, zou die leeftijd mij niet tegenhouden.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, NinaZ en 13 bezoekers