rustig of pittig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 20:39

Hoi!
Ik heb geen id wat voor pony je moet kiezen! Alleen wil ik ff zeggen dat je er HEEL goed overna moet denken!
Neem als het kan de pony eerst op proef, een paar weekjes.
Als je dan denkt 'Ik ben dit rustige zat, ik wil liever een pony die wat feller is en waar ik goed mee kan starten', dan kan je dat alsnog doen!
Neem dus geen overhaaste beslissingen, dat heb ik wel gedaan!
En, ondanks ik superveel van Navy hou, denk ik heel vaak: 'Waarom ga je niet gewoon met je koppie naar beneden? Had ik maar een ander..'!
Maar, haar wegdoen zal ik nooit, ook al weet ik dat Z dressuur [of M.. of L..] er niet in zit!
Rijden doe je als hobby, en als je op een pony zit waar je je vreselijk aan ergert, is het geen hobby, maar echt een plicht.
Als ik nu Navy om de een of andere reden weg zou moeten doen, denk ik dat ik toch ook een Welsh Cob had genomen, of een echte sportpony.
Mijn vriendin heeft een Tinkerruin, Rowdey.
Ze heeft 'm zelf ingereden, en kan heel netjes lopen.
Maar, ze ergert zich vreselijk aan z'n tempo [of beter gezegt: aan het feit dat ie totaal niet weet wat tempo is..], terwijl ik echt zoiets heb als ik 'm zie lopen: waarom kan Neef niet zo relaxt doen??
Wat ik zou doen als ik jou was: ga gewoon op zoek, probeer veel pony's, koop niet de eerste de beste, en dan vind je je grote liefde vanzelf!
Ik denk dat je vanzelf gewoon voelt: dat is mijn droompony, daar val ik op [niet op die manier..], die wil ik hebben...
Erg onzin verhaal geworden, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!

Greetzz.. MANDY

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 20:41

Ben k weer..
Supermooi plaatje, Heike, die laatste, van die Dressuurwedstrijd!
Wowwieeeh!!

Greetz.. MANDY

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Veldbloem en 89 bezoekers