Ervaringen paardenopleidingen Larenstein!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Ervaringen paardenopleidingen Larenstein!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 14:48

Hej, ben heel benieuwd naar de bokkers hier die dus een paardenopleiding doen aan Larenstein Deventer!!
Welke opleiding doen jullie precies? Hoe bevalt deze en hoe zien de leerjaren er ongeveer uit??

Moet nu toch echt gaan bedenken of het 'm 100% wordt!!



Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 17:16

haha ben er vroeg bij, maar je kunt je niet vroeg genoeg orienteren dacht ik zo......moet nog 1 jaar!!!
Dus Chantal_cs, misschien komen we elkaar volgend jaar nog wel tegen Knipoog
En heb idd al wel eens begrepen dat LArenstein zelf niet echt geregeld is. Heb een keer een dag meegelopen en dat was echt heel leuk, alleen merk je dan wel heel goed dat organiseren zeker niet het sterkste punt is, maar goed......daarom is ook mijn vraag wat anderen er van vinden. Gaat de opleiding er ook van achteruit of valt dat wel mee etc...

Ben benieuwd of men nog meer te vertellen heeft!!
Enneh Concorde misschien PB ik je nog wel een keer met een paar vragen als je dat goed vind??!!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 20:48

Lijdt de opleiding er ook onder dat de school ongeorganiseerd is?? Of is er niks van te merken.....En wat voor vakken/activiteiten doen jullie in de jaren??
Heb al vernomen dat er keer trekkerrijles etc gedaan wordt, maar met de paardenrichting. Zijn er dan ook echt speciale paardendagen ofzo?? Of andere dingen buiten theorie om??

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 15:03

Gelukkig!! Het maakt mij verder niet zo veel uit, koeien etc kunnen ook best interessant zijn :p (ben gedwongen dit te zeggen hahaha, familieaangelegenheden) Maar omdat er idd in de paardenwereld weinig werk is, wou en mocht ik niet naar Deurne, ook niet dat ik ooit erover gedacht heb daar heen te willen......is totally not my style!!

Magoed, was dus wel benieuwd hoe de opleiding precies inelkaar zit. Wat ik ervan moet verwachten...

En jah Wageningen....wanneer wordt het overgeplaatst daarheen?? Zal ik dan wel mee te maken krijgen wanneer ik ga, wel jammer want de Deventer-verbinding lag beter!! mgoed, niks aan te doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Foreverkliek, Googlebot en 40 bezoekers