transportbeschermers vs beenkappen/ springschoenen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

transportbeschermers vs beenkappen/ springschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 11:49

Ik heb een stel transportbeschermers liggen. Van die hoge harde. Nu hoor ik wel eens mensen over het feit dat die dingen afzakken en daarmee dus flink gevaarlijk kunnen zijn. Om die reden heb ik ze nog niet durven gebruiken op de trailer.

Nu is Kasmier heel relaxt op de trailer. Tot nu toe heb ik peeskappen en strijklappen gebruikt. Nu denk ik er aan om hierbij zowel voor als achter springschoenen van neopreen te gaan gebruiken.

Wat zijn jullie voor's en tegen's???

Advies needed, anders gaan ze morgen (7 juni) de verkoop in op de Snuffelmarkt Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 12:35

Tsja, laat ik dat nou moeilijk te beoordelen vinden Haha! Het zijn namelijk van die hele stevige en Kasje heeft dunne beentjes, ik kan niet goed voelen of ze goed zitten. Waar moet ik dan op letten?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 13:12

Dat zijn idd die ja... ik ga ze straks nog even omdoen, even kijken hoe en wat...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 17:57

Nou ik heb dan dus neopreen springschoenen voor de kroonranden.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 19 bezoekers