hoeveel kost ut nou eik allemaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

hoeveel kost ut nou eik allemaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 11:26

heeyz,

ik wilde ff vraguh hoeveel jullie nou betalen voor sommige dingen. Want wij betalen bijvoorbeeld voor een shabrakje 30 euro? is dat veel? en wat bijvoorbeeld voor iets kleins als handschoentjes of een zoutblok? ik noem hieronder een aantal dingen en dan mogen jullie zeggen wat jullie betalen:p

longeerzweep
hoofdstel (voor een shetje)
halster
touw
rijbroek
shabrakje
peesbeschermers (voor een shetje)

khep btw geen shetje, maar ff als voorbeeld. Het gaat hier om de nieuw prijs... duh...

nou, khoor ut wel he,

kuzzZz

supertygetje


supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 11:46

wow, maar 18 euro voor een shabrakje, dan betalen wij dus egt vet veel... voor mun halster betaalde ik btw 25 euro, maar das mun eigen schuld, is een br halster... zooooo mooi... maar eh, voor een rijbroek betaalde ik 75 euro duss... oke... ik ga iig een goedkoper winkeltje zoeken!!! Tong uitsteken

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 15:12

hallo,

Ik kan heus wel goed Nederlands typen hoor. Ik zal het in het vervolg ook doen, oke?
Bedankt voor de reacties over de prijzen. Ik weet nu dat ik dus echt veel en veel teveel betaal voor alles en ik heb inmiddels ook al een goedkoper winkeltje gevonden.

doeg,

Supertygetje

p.s. Zijn jullie tevreden over het Nederlands?

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 15:17

Jullie hebben wel gelijk denk ik. Maar ik zit tegelijk op bokt en op MSN en dan schakel ik niet zo makkelijk over. Maar goed, het is niet zo boeiend eigenlijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, N_B_N, Paardengek81 en 38 bezoekers