Bitringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Bitringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 20:29

Ik heb nu voor Racer bitringen, maar ik weet nou niet of ze zeg maar onder het hoofdstel moeten, of er over heen?
Ik vind ze trouwens wel erg groot, maar die andere maat was te klein Verward .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 21:57

Karin schreef:
Waarom wil jij ze gebruiken?



Omdat Racer van elke watertrens die ik heb gehad wondjes krijgt op de plek waar de plooien zitten als je het bit aantrekt.
Een Bitschijf valt precies op de plek, dus kan het bit daar niet schuren. Het is waarschijnlijk niet echt duidelijk zoals ik het uitleg, maar het ligt niet aan het bit, het is een goed afgewerkt bit. Ik heb voor hem al 3 bitjes gehad, had eerst een gebroken watertrens, toen een dubbelgebroken omdat dat wat zachter is, maar die was te klein, en nu weer een dubbelgebroken watertrens. We gaan dus kijken of die dingen ertegen helpen, en anders moeten we toch maar een bustrens gaan proberen.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 19:22

Het zijn inderdaad van die knijpvelletjes, en daardoor krijgt hij weer wondjes. Ik heb vandaag voor het eerst met de bitringen gereden maar geen goed resultaat; wondjes weer open mét als toetje een blaar van het schuren.
Iemand nog tips? Scheve mond

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 11:44

Nou dan, zal dat maar moeten. Mijn eerste bitjes waren 11,5 en die waren net te klein. Die ik nu heb is een 12,5 en die ligt prima.
Dat is dan pech, dan gaan we opzoek naar een goudkleurige bustrens Scheve mond .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 21:27

Je zal het nieg geloven maar ik heb vandaag een bustrens gekocht en wat denk je? Wéér wondjes. Ik snap er geen drol meer van Verward .
Ik ga hem morgen maar terug brengen en een maatje kleiner meenemen, ik had het idee dat hij iets te groot was, en dan gaan we maar weer passen.
Iemand nog andere tips?

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 15:49

Bedankt, maar het is al verholpen Lachen .
Ik heb van mijn ouders een KK Sprenger bit gehad, en behalve dat hij geen wondjes er meer door krijgt loopt hij ook verschrikkelijk lekker! Was alleen wel érg duur, maar een bit is toch het belangrijkste vind ik.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog en 12 bezoekers