paardencrematoruim

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:55

Toen mijn oude pony nog leefde heb ik ook altijd gedacht dat cremeren toch wel het mooiste zou zijn. Inmiddels ben ik hier toch wel van terug gekomen. Wat ik ervan gehoord heb is het toch minder mooi dan wat je erbij voor zou stellen.

Uiteindelijk is mijn pony zo'n beetje in mijn armen gestorven. Op het deel voor zijn eigen stal op zijn eigen vertrouwde plekkie hebben we heb laten inslapen door de dierenarts. Eerst gewone narcose (Vraag hier altijd om bij het inslapen van een dier!) zodat hij al sliep, en daarna pas het inslaap middel.

Daarna heeft onze stalhouder voor de verdere afhandeling gezorgd en ben ik pas weer opstal gekomen toen mijn pony was opgehaald.

Ik denk persoonlijk dat het moment van inslapen veel belangrijker is dan wat er daarna gebeurd met het dode lichaam. Ik wil er ook niet over nadenken. Maar ik weet wel heel erg goed dat mijn pony op de beste manier is gestorven.


Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:53

Houden jullie er wel rekening mee dat je paard dan dus LEVEND vervoerd moet worden... Je mag (volgens mij) geen dood vee vervoeren! Dat moet je dan ook maar willen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Yaffie en 89 bezoekers