Nieuw hoofdstel, welke kiezen?(+ vb foto Quentin)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Nieuw hoofdstel, welke kiezen?(+ vb foto Quentin)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 13:39

Ik ben opzoek naar een mooi, nieuw hoofdstel! ben nml bijna jarig en heb dus n nieuw hoofdstel gevraagd!

de kieffer Silverline vind ik supermooi, alleen ik heb veel leuke frontriempjes, met glinstersteentjes, maar ook met goud, en goud&steentjes, dat zal zeker niet mooi staan bij een Silverline hoofdstel, als ik die frontriem verwissel met 1 van mn eigen frontriempjes?

Welk hoofdstel vinden jullie mooi&fijn?
hij moet iig een dikke aansnoerneusriem hebben, en van goede kwaliteit zijn.
Wie heeft er tips?

dit is Quentin zn koppie, als voorbeeld, zodat je weet voor welk paard t hoofdstel is! met 1 van mn frontriempjes die ik wel leuk vind voor op wedstrijd, en die dus eignelijk wel bij mn nieuwe hoofdstel moet passen(deze is steeds afgewisseld stukje goud en dan n glinster steentje)

Afbeelding

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 13:54

tjanx voor de snelle reacties Haha!

dit hoofdstel is alweer 4jaar oud, alleen de neusriemis wat nieuwer, die had hij nml vorig jaar gesloopt

maar de bakstukken zijn bruin aan het verkleuren, zeker als je van dichtbij kijkt, zie je dat neusriem veel zwarter is dan de rest van t hoofdstel, en de riempjes gaa wat omkrullen, dus wil voor wedstrijden een mooi nieuw hoofdstel, en vor de les enzo, maar voor buitenrijden hou ik da gewoon dit hoofdstel

ik zat te denken aan de Silverline, omdat ik zilverkleur wel heel mooi vind, maar de Gldline is ook heel mooi, allee hoorde ik van verschillende mensen dat het goud er vrij snel vanaf gaat

ik wil iig een hoofdstel met een brede zwarte neusriem, dat staat het mooiste bij hem, en een aansnoerneuriem vind ik het fijnste
en dan misschien met zo'n zilverkleurig randje, of toch de goldline, dat staat ook wel heel mooi denk ik, maar ja als dat snel slijt is dan wel heel zonde!

gedeeld kopstuk vind ik ook heel mooi(hebben de silverline&goldline ook)

dir is een vb van de Kieffer Salzburg uit de Silverline collectie (is met goud of zilverkleur)
Afbeelding

staat bij een Goldline hoofdstel, je bit wel mooi?lijkt me zo vreemd als je een zilver kleurig bit hebt en dan een hoofdstel met goud!bedenk ik me nu ineens!of valt dat wel mee?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 15:16

waar zijn Dobert hoofdstellen verkrijgbaar hier bij mij in de omgeving?
in welke prijsklasse liggen ze ongeveer? zoiets als kieffer, of gaat het meer richting passier?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-03 15:26

hmm Bilthoven is wel een eindje weg!

heb verder nog geen slechte ervarigen met kieffer hoofdstellen, ook weinig klachten van anderen gehoord, behalve de Goldline, daar zou het goud snel vanaf zijn

Stubben is idd ook heel fijn, heeft mn bijrijdpaardje, dat leer is echt heel erg soepel al vanaf het begin en het blijft ook echt mooi

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 12:20

obsession schreef:
Ik heb een hoofdstel van Imperial riding, echt superkwaliteit en niet zo gek duur, Maar dan heb ik er wel een frontriem op van dobert en die kosste 60 euro.....
Hier ff fotootje!

Afbeelding


die vind ik echt supermooi!

ik vind bij een groot paard eigenlijk altijd een brede neusriem mooier dan een smalle, of ze moeten een superfijn hoofdje hebben
Vind persoonlijk bij Quentin een brede neusriem en dan een opvallende frontriem het mooiste

zo'n hoofdstel met gedeeld kopstuk vind ik ook heel mooi, maar dan zit ik weer met mn verzameling frontriempjes die dan onbruikbaar zijn, omdat die niet voor een gedeeld kopstuk zijn!

Ik ga vanmiddag langs 3 ruitersportzaken, waarvan 1 grote, die altijd heel veel op voorraad heeft(en gelijk scheermachientje halen, en kijken voor nieuwe leren laarzen, atijd leuk als je weer bijna jarig bent Haha! )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 12:21

kattebeest schreef:
al eens in de divoza-catalogus gezien? dat hoofdstel met lichtblauw onderlegd en swarovski kristallen? echt kwijl....... maar wel vrij duur. dacht iets van een 200 EUR (slik)


ja die heb ik ook gezien! maar wel heel duur idd...

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 118 bezoekers