Morgen komt hij, mijn eigen pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 14:32

Ja morgen is de grote dag dan neemt miles zijn intrek in mijn stal. Hij komt rond 11 uur sóchtends. Heeft iemand tips voor de eerste dag en de dagen erna?

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 14:35

wow, wat heb ik gemist!!!!!!??????Maar ja, leuk voor je, is altijd heel leuk de eerste dagen. Doe alles rustig aan, laat hem rustig wennen aan zijn nieuwe omgeving en neem de tijd om hem te leren kennen, geduld is heel belangrijk!veel pelzier en suxes ermee!!!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 14:37

Je kan het beste, de eerste week...
Aan elkaar laten wennen.
Niet zo vaak rijden, en dan iedere keer weer een stapje verder.
Succes!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 18:40

Leukk!!!!! Party!! Ik wil wel foto's zien he!
Ik denk dat rijden wel kan, hij heeft wel beweging nodig! Maar ga gewoon lekker veel met hem doen zodat je hem goed leert kennen. Veel plezier!! Party!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 19:30

kewl!!!!!! ik zou gewoon de eerste dag een beetje wandelen en poetsen enzow..beetje aan elkaar wennen, daarna eens een keertje rustig gaan rijden! want je pony moet ook wennen, en de eerste weken zijn ze altijd anders!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 19:38

Leuk! Ik had eral een tijdje niets meer over gehoord, maar nu dan eindelijk toch!! Gefeliciteerd hoor!
Ehm ik zou de eerste 1 a 2 dagen rustig laten wennen aan zijn nieuwe omgeving. Beetje poetsen, wandelen en longeren en daarna pas een keertje erop gaan.

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:51

Gefeliciteerd !!!
Tof dat je een eigen pony krijgt, je zult vast wel een beetje zenuwachtig zijn ?
De eerste dag(en) kun je maar het beste een beetje aanrommelen, zodat je elkaar wat beter leert kennen.
Ga eens een flinke wandeling maken, lekker borstelen enzo.
Als je pony een weitje krijgt, dan kun je dat ook alvast samen gaan verkennen aan het halster.
Daarna beginnen met longeren en rustig aan beginnen met rijden.
Maar vooral: van elkaar genieten, het gebeurt je vast niet elke dag dat je een pony krijgt, dus maak er gezellige dagen van !
Veel plezier !!!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 23:54

Dankjulliewel allemaal ik heb er echt zin zn stalletje is klaar voor gebruik en t fototoestel ligt klaar *LOL* En ja ik ben idd heel zenuwachtig.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 09:13

Nou niet té zenuwachtig zijn hoor!! hihi, want dat voelt Miles ook wel Tong uitsteken Heel veel plezier en ook een beetje succes van mij gewenst Party!! En wel foto's op bokt zetten he! Lovers