Geen Paard&Sport deze week?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 16:15

Goed dat ik het weet, dan strompel ik nog even NIET naar m'n brievenbus.

Ik moet namelijk eerst nog het huis schoonmaken, en anders komt daar niets van. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:17

Alja, ben jij toevallig 'tweede gezinslid' zoals dat bij de KNHS volgens mij heet? Dus dat er iemand anders op hetzelfde adres wèl de P&S krijgt? Of heb je in het verleden een startkaart gehad en nu niet meer? Daar wil nl. wel eens wat fout gaan. Je hoeft nl. geen startkaart te hebben om de P&S te ontvangen, lidmaatschap van een KNHS-vereniging is voldoende.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:23

Toch even bellen met de KNHS om te checken hoe je geregistreerd staat, want in principe heb je recht op een lidmaatschap mèt P&S.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:32

Maar als dat een rijvereniging is die is aangesloten bij de KNHS, dan is ze met haar clublidmaatschap ook automatisch KNHS-lid.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 18:37

Geen idee, bij de club waar ik altijd lid ben geweest was dat wel zo: clublidmaatschap = ook automatisch KNHS- (toen nog KNF-) lidmaatschap. Dus kreeg je ook automatisch de P&S, tenzij je nadrukkelijk aangaf dat je die niet wilde hebben, of wanneer je een gezinslid had dat al de P&S had. Ik weet niet beter dan dat het zo is, het is me zelfs een keer verteld door de KNHS zelf toen ik ze belde (voor iets anders) en vroeg waarom mijn zusje al maanden geen P&S meer kreeg.

(Bleek dat ze haar bij de overgang pony's/paarden - startkaart met hetzelfde beestje - als tweede gezinslid hadden gerekend. Bleek wel vaker fout te gaan. Maar goed, dat terzijde.)

Maar Alja, misschien brengt een telefoontje naar de KNHS opheldering? Ik ben ook wel benieuwd!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon en 113 bezoekers