Hysterisch op stal.......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:25

T@nj@ schreef:
Dat is nou juist zo vreemd, hij loopt gewoon zijn stal in, geen probleem, zodra hij zich omdraait begint hij te hyperen.

Daar zeg je iets...

Welk uitzicht heeft hij vanuit zijn box? Wat is er tegenover hem?
Zou het niet kunnen dat hij iets heel eng ziet aan de overkant of naast hem of??
Ik heb mijn pony namelijk ook al eens weten "freaken" (was nog niet zo erg als jij beschrijft) omdat ze opeens een zak met maiskolven zag hangen in de stal tegenover haar. (Hingen op tegen de muizen, en in die stal was toen tijdelijk voeropslag enzo).

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.



leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:41

oeps daar heb ik overgelezen Bloos

hangt er een beetje vanaf hoe de stallen ingericht zijn, als het iets is dat hij vanuit een andere stal ook kan zien :s

hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik begin te denken dat je er missch toch beter een da bijhaalt, om hem eens helemaal na te kijken

ik denk nog ff verder...

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Bellatrix, joyce83, karinmanon, snorkel1986 en 38 bezoekers