Welke eisen stellen aan een eerste kinderpony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:50

Wat is te duur Sonja?
Als jij zeker weet dat die pony voor 100% aan je eisen voldoet, is het toch niet snel te duur??

Ik heb een shetlandmerrie staan die volledig aan jouw eisen voldoet, ze is helaas niet te koop Knipoog , maar als je een shetlander wilt, kan ik wel eens rondvragen voor je.
Laat het maar even weten Knipoog

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897



irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 13:38

sonjabelgium schreef:
Een grote shet kan wel, zelfs eentje buiten maat. De pony die ik aanhaal is een 3/4de shet x 1/4 welsh of arabier. Ze is braaf ... MAAR ... verwaarloosd. Hoeven niet meer gekapt in tijden, niet ontwormd, niet geënt, ze eet als een kameel (dus tanden aan verzorging toe), ze is (door pijn aan de tanden) niet graag aan 'r hoofd gezeten en niet blij met het hoofdstel. Wel kan je haar zo uit het land plukken, zadel erop en weg ermee. Ze kent longeren ook. 620 Euro vragen ze ervoor ZONDER toebehoren en moet nog's betalen voor het transport ook. Wetende dat het me zeker 250 euro zal kosten eer ze iets of wat deftig is ... toch wel duur dan vind ik.

- ontwormen 2x 20 euro
- DA entingen 2x 40 euro
- Tandarts 40 euro
- hoefsmid verschillende keren om te corrigeren 2 x 23 euro
- behandeling tegen rotstraal ....

Zie je het komen??? En dan zijn er nog niets van verborgen gebreken ontdekt ....


Ehhh ja, daar heb je gelijk in, ik had eerlijk gezegd alleen je laatste reactie goed gelezen Bloos

Ik zal mijn voelsprieten eens uitsteken Knipoog

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 09:34


The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 10:11

Ik heb even gekeken voor je, Barneveld - Kortrijk is volgens de routeplanner 260 kilometer. Ik heb indertijd een van mijn merries ook op ongeveer zo'n afstand gekocht en haar laten thuisbrengen met de paardentaxi. Dat kostte me toen ongeveer 400,-, dus zal nu zo'n 200 euro zijn.
Misschien het overwegen waard???
Ik geloof dat Naiade op bokt een paardentaxi heeft, anders moet je haar eens een PB-tje sturen om een richtprijs te vragen.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dries1990, Karla, kiki1976, Kirrietje, Wescha en 24 bezoekers