Zijn er hier nog mensen die.............

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:31

Hee, in welke week gaan jullie? Ik ga 2 weken kamp begeleiden, dus wie weet komen jullie wel bij mij! Tong uitsteken , het is echt een superleuk kamp! Tuurlijk je moet het treffen met de mensen die nog meer op kamp gaan en de paarden en het weer, maar volgens mij wordt het weer hardstikke gezellig! *LOL*


diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:39

Oh jammer! Ik ga de 4de en 5de week begeleiden , maar wees maar blij , ik ben namelijk dol op strafcorfee uitdelen Vork Haha! ! Misschien dat ik jullie in die week nog zie, ik zal er rond die tijd wel weer vaker te vinden zijn *LOL* !

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:48

Nee mijn paard staat er dan nog niet, ik neem hem wel mee met die twee weken die ik ga begeleiden! Hij moet dan de beproeving van het bos doorstaan Knipoog , hij heeft nog nooit een bos gezien, dus..... . Hij staat er wel in de buurt en ik ben van plan om al een paar keer met hem naar Poelenburgh te gaan om hem te laten wennen aan het bos enz Cool . Ook help ik vaak al in de andere weken, met buitenritten en spellen als er niet genoeg mensen zijn, dus wie weet zie ik jullie nog *LOL* . Ennuh of jullie veel strafcorfee nodig hebben? Dat ligt helemaal aan jullie zelf...... Schijnheilig

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:57

Ja ik ken Patrick wel, ik begeleidde vorig jaar de eerste week en toen ging hij nog niet mee naar buiten! Tessa werkt er niet meer nee, dit jaar doet Anouchka de ponykampen weer, maar wie er verder nog in jullie week komt, ik zou het niet weten! , er zijn dit jaat veel begeleiders van buitenaf, dit weekend ga ik weer even naar Poelenburgh, dus ik kan dan wel even stiekem kijken wie er begeleid in die week! Wie begeleidde er nog meer vorig jaar bij jullie? Nemen jullie eigen paarden mee of niet?

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:08

In die weelk ben ik er ook veel geweest, Marieke ken ik goed en Gabriella heb ik ook een week mee begeleid. Dan moet ik jullie ook wel hebben gezien! Marieke en Gab komen dit jaar niet meer, wel jammer want ik heb het erg gezellig met ze gehad *LOL* , ik kom wel langs in die week, een boktmeeting op ponykamp!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:15

Marieke reed af en toe mijn, toen, verzorgpaard Rayo, een witte schimmel en wou hem kopen. Ging allemaal jammer genoeg niet door, maar misschien dat je nu weet wie ik ben? Ik was daar toch bijna elke dag voor Rayo! Haha!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:20

Weet je in ieder geval in welke richting je moet denken Knipoog en idd Marieke wou alle paarden van de manege wel kopen Lips are sealed ! Ach Rayo heeft nu een goed baasje en ik kan hem elke dag zien als ik wil, dus ik ben al lang gelukkig

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:28

Nee Marieke heeft geen eigen paard en die zal ze nooit hebben ook, maar ze wou het wel heel graag! Ik was erg gehecht aan Rayo en vond het verschrikkelijk dat zijn toenmalige eigenaar hem weghaalde van de manege, terwijl ik toch al een hele tijd elke dag voor hem zorgde en zij niks met hem deed Lips are sealed . Gelukkig kocht ik rond die tijd mijn eigen paard en kwam ik twee mannden later met mijn eigen paard daar ook op stal, dus hoefde ik hem niet zo te missen! Ik was echt superblij dat hij niet zo ver weg was gegaan!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:43

Haha in die foto's ben ik net zo slecht, Mirandab hier op bokt doet het altijd voor me, heeeeeel handig, zij kan het je wel uitleggen! En waarom mag je dat paardje niet meenemen naar ponykamp als zij er toch niks aan doet? Die eigenaar van jou zorgt er tenminste voor dat er iets gebeurt met je paardje, als ik die eigenaar niet had opgebeld om te vragen of ik misschien iets met die paarden van hun kon doen, dan hadden ze nu nog steeds zonder beweging in hun stal gestaan! Toen ik begon stonden die paarden al een half jaar in de winter in hun box, zonder eruit te komen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KDonna, Ubermetrics en 75 bezoekers