Mountain Horse High Riders: wie heeft deze laarzen en hoe be

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 12:25

Ik ben op zoek naar nieuwe laarzen(gewoon voor recreatief rijden) en zag deze bij Divoza:

[img]../upload/577/mountainhighrider.jpg[/img]

Mountain Horse High Rider
Sublieme rijlaars, stoer ontwerp, uitneembare voorgevormde binnenzool. Het elastische inzetstuk in de schacht zorgt voor een perfecte pasvorm. De rits loopt geheel van boven naar beneden, zodat instappen makkelijk gaat. Vervaardigt van sterk, zacht en soepel leer. Behandelt met 3M scotch guard om ze water-en vuilafstotend te maken. Kleuren bruin en zwart. Maten: 36 t/m 42. fl.389.95

Heeft iemand deze laarzen en wat vind je ervan? Ze lijken mij best comfortabel zitten met dat elastische inzetstuk en zo'n rits is ook wel makkelijk! Lachen

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 12:44

Ik heb ze! Ze zitten lekker. vooral als je wat dikkere kuiten hebt en brede voeten.

Ik heb ze nu nog geen jaar en het rubber van de zool aan het leer gehecht (bij de stijgbeugel"dingetjes") laat nu wel los. Ben benieuwd wannneer de hele zool loslaat. Moet ik zeggen... ik doe er alles mee, door de poep lopen, uitmesten, naast mijn paard wandelen etc.
Fijn is dat de zool ook echt LEKKER DIK is en de schoen goed om je voet sluit... daarom heb ik ze gekocht.

Ben benieuwd hoe anderen erover denken.

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 12:46

Superrrrrrr!
Ik heb ze nu een jaar en zou niet anders meer willen. Ze blijven alleen niet zo dof, vooral aan de kuitzijde gaan ze glimmen, maar voor de rest Pling Party!! !

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 17:45

Het lijken me echt geweldige laarzen om vanalles mee te doen. Helaas dat ze nogal duur zijn, anders stonden ze al in de gang!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 19:23

Ja, de prijs is eigenlijk het enige nadeel... Frusty maar als het een goede kwaliteit is en ze superlekker zitten heb ik het er (misschien) wel voor over, ik heb dus ook stevige kuiten en brede voeten en ik heb nog nooit laarzen gevonden die ECHT lekker zaten(ik rijd nu met stalschoenen en chaps) maar eigenlijk wil ik toch laarzen hebben...dat word een ritje naar Divoza!!! Lachen

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 19:49

Ik heb ze vorig jaar bij van Schie ruitersport gekocht (Zwaanshoek) en toen waren ze meen ik F319,- pieken. Valt weer mee, ik weet niet hoe duur ze nu zijn. Misschien ff bellen?

gillian

Berichten: 4418
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:47

superlaarzen!!!
ik heb er al een paar van versleten Haha!
heb nu ook de jophurs van mountain horse, die zijn ook fijn.
das gewoon de schoen van de high rider.
toedeledoki
gillian

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:23

Ik heb ze 1 maand en zou niet meer anders willen.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 15:23

Mijn koeder heeft ze, die is er heel blij mee, maar heeft juist dunne kuiten. Ik heb de lage versie ervan, de rijschoenen, zitten heel lekker.

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 16:48

Ik had ze eigenlijk ook wel gewild, maar jammergenoeg gaan ze maar tot maat (was het??) 42. En daar pas ik niet in Verdrietig