eerste x alleen verzorgen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 15:59

Goh toevallig zat ik gisteren op een paard van een vriendin, even met z'n drieen in het bos 'uitstappen'. Van stappen leek niet veel te komen, want mevrouw paard had het al meteen op het gras voorzien! Lekker vers en koel Vingers aflikken !
Totaal onverwacht rukte ze me de teugels uit de vingers en meteen nam ze een lekkere hap groen. Ik heb haar een grote overdreven rotschop voorwaarts gegeven waarbij ik gelijk haar hoofd overeind trok, zodat ze meteen een behoorlijk irritante herinnering hieraan over zou houden...
Ze probeerde het nog twee keer, maar toen bleek dat het weer net zo ging als de vorige keer (ff lekker vooruit geschopt) hield ze op en het laatste stuk stapte ze braaf zonder te gaan eten Lovers .
Oh ja en wat ik bij Pie deed als hij niet voorwaarts wilde (bijv. het terrein af) en iets met de voorbenen omhoog kwam: ik trok hem om, zo ver dat hij om z'n as een rondje draaide en accuut daarna meteen weer een rotschop naar voren, net zolang tot hij wel voorwaarts ging.
Bij op hol slaan en de bermen zijn te nat om hem daar in te sturen: als de weg leeg en verlaten is (platteland of zo) dan kun je gaan zigzaggen! Dus linksrechtslinksrechts...over de weg, net zo lang tot hij het bit iets los laat, je hem terug kan nemen en eventueel in draf al in voltetjes over de weg kan laten tot hij eindelijk stil staat *LOL* . Maar dat zigzaggen alleen in nood en alleen als je zeker bent dat de weg verlaten is. Kan ook op een groot breed terrein of zo, een veld.
Veel plezier in ieder geval met Lois, en ik denk dat het best goed met jullie gaat hoor! Je zou bijv. ook eens met anderen samen het bos in kunnen gaan?
Laat hem maar goed weten wie de baas is, en naderhand al die knuffels en lekkers van je, dan doet-ie vast alles voor je Lovers !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 89 bezoekers