prive-les van bekende ruiter=cadeau,info???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

prive-les van bekende ruiter=cadeau,info???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 21:26

voor een bekende van onze stal willen wij voor haar verjaardag een priveles van een bekende ruiter uit nederland organiseren.maar de vraag is:hoe komen wij in contact?
weet iemand dit?het liefst zoeken we iemand als:marlies van baalen en anders tineke bartels of imke bartels,heeft iemand enig idee(ook voor evt. andere ruiters)alsjeblieft pb mij dan!!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 16:14

bedankt voor jullie reacties!
edward gal en sonja gademan heb ik al een tel nr van en the acadamy is idd ook bereikbaar alleen geven zijn alleen 3 daagse trainingen en niet priveles voor 1 keertje,ik had ze namelijk al ge-emailed......en het leukste zou marlies van baalen zijn want daar is die persoon in questie helemaal fan van!alleen zoektochten leveren weinig op wat betreft familie van baalen ergens te kunnen bereiken!daarom probeer ik eerst of marlies van baalen misschien een optie is,lukt dat nou helemaal niet dan kan ik uitkijken naar een andere bekende ruiter.....maar verder erg bedankt allemaal voor de reacties!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 20:50

heeel erg bedankt iedereen!
het is gelukt!!!
ik heb met marlies getelefoneerd(gaaf he,ze was heel aardig!)en we hebben een priveles voor onze stalgenoot!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 07:49

marlies zei me dat ze eigenlijk niet echt voor 1 keer les geeft,maar omdat het een cadeau is wilde ze het wel doen,en wij(stalgenoten)mogen ook mee!!!echt gaaf,ik ga het van a tot z filmen hoor!
maar goed omdat marlies het normaal gesproken niet doet zet ik de prijs er ook niet neer uit privacy voor marlies zeg maar Knipoog


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 20:55

ja foto's zal ik zeker maken!
het word eind juni wanneer we gaan
joepie ik ga marlies in het echie zien!!
(hoe meer ik eraan denk hoe blijer ik word,mijn stalgenoot snapt niets van mij omdat ik de hele dag blij rondloop,dat doe ik anders nooooooit)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, J30d en 40 bezoekers