wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 19:56

ik rij nu 6,5 jaar op de manege. voor mn gevoel leer ik niet veel meer in de groepsles soms rijden we met zn 11-en dat rijdt dus echt niet lekker. ik rij nu 1x in de weken omdat mn ouders het anders te duur vinden maar ik mag nu van hun kiezen: of gewoon 1xin de 2 weken een groepsles rijden en als ik dan een priveles wil rijden dan moet ik dat zelf betalen. of dat ik 1x in de maand een priveles krijg en hun betalen dat maar als ik dan af en toe een groepsles wil rijden moet ik dan wel zelf betalen. in een priveles leer ik wel 10x zoveel als in een groepsles maar het is wel maar een half uur. wat zouden jullie kiezen???
groetjes Eliana

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:15

ik zou in zo'n situatie voor de groepsles gaan!!! heb je toch om de week weer iets om naar uit te kijken en anders duurt een maand ERG lang hoor!!!

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 20:18

ja dat is wel zo maar ik kan ook 1x per week op een pony van me vriendin rijden dus ik rij dan wel elke week alleen maar ix per maand les als ik voor de privelessen ga

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:41

hmm als je iedere week op de pony van je vriendin mag rijden,zou ik kiezen voor een keer in de maand priveles.
kun je mischien met de pony van je vriendin in keer in de twee weken in de groeples rijden,en die zelf betalen,is meestal ook goedkoper met een eigen pony rijden in een groepsles.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:12

Hebben ze op je manege geen verschillende groepslessen met verschillende niveau's? Dan kan je vragen of je naar een hogere groep mag.
Hebben ze dat niet, zou ik voor de privéles gaan, mits je op de pony van je vriendin gaat rijden. Zo niet, zou ik gewoon voor de groepsles gaan.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:23

Beiden lijkt me niet ideaal. Eens per maand is wel erg weinig, maar als je wekelijkse lessen weinig niveau hebben schiet je daar ook niks mee op.
Is er geen mogelijkheid om in een wat meer gevorderde groep te gaan rijden? Evt. op een andere manege?

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 22:30

die pony van me vriendin staat ongeveer 10-15 kl. van de manege vandaan dus ik kan denk dat ik niet met die pony op de manege in een groepsles. en ik zit al in de gevorderde les. dus ja hoger gaat niet. en met die pony mag ik best veel doen springen dressuur rijden en buiten rijden dus ik denk dat ik maar voor de priveles gaat ik ga ff kijken of ik er donderdag veel van leer en mischien krijg ik iemand wel zo gek om foto's te maken

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 10:14

Ik ben bij 2 manege' s weggegaan omdat ik er niks meer bij leerde.
Nu rijd ik bij een rijvereniging waar ze gewoon op je eigen niveau les geven. (maar dat gaat ook niet altijd even goed hoor)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 14:08

Als je elke week op de pony van je vriendin mag rijden, dan zou ik voor de prive-les gaan...... als die tenminste wel op niveau is en dat je er ook werkelijk wat van leert.
't Is niet ideaal, maar je moet toch wat.
Heb je niet de mogelijkheid om een bijbaantje te nemen zodat je zelf de lessen kunt bekostigen ?

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 23:17

ja ik ga na mn examens een maand werken en ik werk nu 2 x in de week dus mischien kan ik daarvan extra lessen betalen