hoe krijg ik het laatste vet weg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

hoe krijg ik het laatste vet weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 23:41

op m'n verzorghaflinger buddy

het vest zit zeg maar op de bovenkant van z'n dikke derriere. aangezien dit vet puut nutteloos is, en enkel een ophoping van vet op ene nutteloze plek,wil ik weten hoe dit weg kan Lachen, de rest van z'n lijf is nu echt heel mooi slank en vetloos, behalve dat.

dus roept u maar Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 23:51

Je moet de billen gaan masseren...dan laat het vet vanzelf los....*LOL*

Alle gekheid op een stokje, een paar lekkere billen is toch nooit weg? En weet jij of het niet misschien toch geen spieren zijn? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:53

Zijn het die twee kussentjes boven de staart zeg maar? Die zijn bij de mijne pas echt ontstaan toen die reet lekker gespierd werd. 'k Zou me d'r dus vooral niet druk om maken.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 15:17

nou de rest van buddy's dikke lijf is vrij hard zeg maar, wel indeukbaar maar niet zo dat je hele hand erin weg zakt, en dat bolle op z'n kont is echt heel erg zacht
rest van z'n dikke derriere is mooi gespierd, maar dat....zucht

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:01

Wat zeg je dat mooi, derriere Haha!
Maar ik kijk meestal van achteren naar de konten en als ik een inhammetje zie, vind ik dat er vet op zit, maar het kan ook best spieren zijn.
Of het kan ook nog een onderdeel van de staart zijn.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 18:05

hmmmm in m'n profiel staat ene foto van de betreffende haflinger en zijn toen nog veel grotere vetbulten
misschien dat je een beetje ene idee krijgt hoe ze weg moeten etc.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:09

tja, ik denk het gewone voer geven, maar dan iets minder misschien, zodat zijn vetreserves daar worden aangetast.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 18:21

Ik zie op de foto al nauwelijks vetbulten Verward
Misschien ben je die volbloedjes gewend? ik noem dit gewoon een Haflinger-kont *LOL*

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 18:47

ja maar hij is wel degelijk nog te dik hoor, Lachen
hij krijgt nu pavo 2 sport brok, zodat hij meer energie krijgt en meer dan doen en zo ene dunnere kont zal krijgen...hoop dta het werkt Lachen

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:39

Eerlijk gezegd zie ik dr ook nix aan! Gewoon een lekkere normale Hafkont Haha! En heb ze nog véél erger gezien... Dat dr dus echt een sloot tussen de 2 helften liep Tong uitsteken Nee hoor... gewoon een lekker kontje!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 09:59

Tsja echt kleiner zul je hem niet krijgen, dit is gewoon zn bouw.
Maar met springen kun je hem nog wel wat strakker krijgen, dan gebruikt hij zn achterwerk op een andere manier.
Succes.
Viv

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:26

Op die foto in je profiel ziet hij er toch goed uit.
Zo'n kont heeft mijn merrie (ook een haf) ook en dat is echt niet veel vet hoor!
Gewoon veel rijden denk ik Verward

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:35

Ik vind er ook niks mis mee. Maar ik heb die andere foto's ook bekeken en die hebben natuurlijk een hele andere bouw, misschien dat je onbewust denkt dat je hafje zo dik is omdat de rest zo slank is.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:03

Haha en in je profiel staat: Ik heb een hekel aan Haflingers

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 16:49

geloof me, ik heb ook nog steeds ene hekel aan haflingers, alleen buddy is en uitzondering, die gedraagt zich helemaal als een renpaard vandaar Lachen
hmmm, denk dat ik me er bij neer moet leggen dat vast vet...lastig blijft Lachen

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 16:52

ff offtopic: wat is het verschil dan tussen het gedrag van een haflingen en van een renpaard???

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:04

Zo te zien heeft ie een stevige kont, maar ik ben van mening dat het bij de bouw van je paardje hoort.
Niks mis mee !
Misschien valt het je ook extra op omdat je ook met fijner gebouwde paarden omgaat ?
Dat is echt zo hoor, als je veel met andere paarden omgaat dan ga je ineens meer op details van je eigen paard letten.
Zo vind ik mijn paardje altijd net een pony als ik een dagje Laiser achter de rug heb Knipoog
Ik vind het persoonlijk wel lekker hoor, zo'n goedgevulde kont Tong uitsteken

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 18:12

ah minder met volbloeds omgaan dus Knipoog
nou kijk volbloeds die huppelen veel, en die kunnen echt mongolen sprongen maken, die gaan echt keihard, sprinten vaak weg voor 100 meter en gaan dan weer rustiger, hebben hele gevoelige bekkies en pootjes, zijn vaak schichtig voor snelle bewegingen(trekken ze hun hoofd weg of op en knipperen)
aangezien ik veel haflingers kan, die zijn toch meer als ezels(niet als beledeging bedoelt) maar echt vrij koel en rustig
daar ik buddy leuker vind dan gemiddelde maflingers

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:19

nee, ik ken geen enkele volbloed en ook nooit gekend. Mag ik het vergelijken met een paard dat de hele winter op stal heeft gestaan en dan de op de eerste dag in de wei gek doen???
Maar dan kan ik me het voorstellen, als je constant met volbloeds omgaat en die heel erg leuk vindt, dat je andere dan maar raar vindt.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 18:35

ja precies, er was tegenover het terrein van duindigt vandaag spring wedstrijd, en de doorsnee paarden trekken me totaal niet meer
het is te vergelijken met een snel paard wat enorm veel conditie heeft, elke dag weinig eruit komt en het zo opbouwd waardoor ze nog harder gaan klooien en doen
of ene twee jarige hengst zonder manieren tussen merries, let wel ZONDER MANIEREN Knipoog

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:41

Woogy schreef:
ah minder met volbloeds omgaan dus Knipoog
nou kijk volbloeds die huppelen veel, en die kunnen echt mongolen sprongen maken, die gaan echt keihard, sprinten vaak weg voor 100 meter en gaan dan weer rustiger, hebben hele gevoelige bekkies en pootjes, zijn vaak schichtig voor snelle bewegingen(trekken ze hun hoofd weg of op en knipperen)
[
[/quote]


Mijn haf kan echt megasnel (acceleratie 6.0 Knipoog) dan ben je in een gewone arbeidsgalop...vliegt ze er ineens vandoor, nog harder dan rengalop...Haha!
Gemiddeld zo'n 1x per 2 weken..Haha!

On-topic: staat al in m'n vorige reactie Haha!

Miran

Berichten: 4452
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:05

Woogy schreef:
ah minder met volbloeds omgaan dus Knipoog
nou kijk volbloeds die huppelen veel, en die kunnen echt mongolen sprongen maken, die gaan echt keihard, sprinten vaak weg voor 100 meter en gaan dan weer rustiger, hebben hele gevoelige bekkies en pootjes, zijn vaak schichtig voor snelle bewegingen(trekken ze hun hoofd weg of op en knipperen)
aangezien ik veel haflingers kan, die zijn toch meer als ezels(niet als beledeging bedoelt) maar echt vrij koel en rustig
daar ik buddy leuker vind dan gemiddelde maflingers


Met die bovenste paar regels omschrijf je mijn Haflinger meer dan met het woord ezel.

Als je die kadetbillen bedoelt, die horen bij het ras, hebben ze eigenlijk allemaal, ook als ze niet dik zijn.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:21

ik vind het juist een lekker kontje, niets mis mee......... Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:09

Een haflinger is toch juist wat mooier als die wat ronde vormen heeft?
Tenminste dat vind ik wel hoor. Een haflinger hoort in mijn ogen stevig te zien en naar wat ik in je profiel kan zien, vind ik het er goed uit zien hoor Knipoog

en even off topic. Oscar wat jij hebt met helion en Laiser heb ik als ik net anders om als ik net een les heb gezien van een d-pony en ik ga daarna naar Laiser. Dan heb ik zoiets van Oh ja zo groot was jij.