wat voor problemen met draver

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

wat voor problemen met draver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 18:01

ik vroeg me af wat voor problemen jullie tegenkwamen met een draver. Ik heb wel meer problemen met starlight gehad, zoals overgevoeligheid op benen, struikelen (omdat ze te snel stapte), heel erg scheef naar 1kant, niet durven galloperen. Galophulp betekende paniek.

en wat zijn bij jullie de beste kanten?
bij starlight de aanhankelijkheid en rustigheid. echt voor 100%betrouwbaar en ze zou me er nooit expres afgooien.



xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 18:26

ik vind ook niet dat die problemen echt heel storend zijn hoor. Het is gewoon het liefste en betrouwbaarste ras wat er is.
Ik vind het wel jammer dat ik verder niks van de mijne weet, zelfs niet hoe ze vroeger heette (dat had de vorige eigenaar niet gevraagt :S)
maar ik weet zeker dat ze altijd voor me zal blijven lopen, tot ze er echt bij neervalt.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 12:39

de mijne is nou 10 en die heeft echt geen last van zulke rare dingen hoor, ze loopt een beetje stijf als ze gelegen heeft, maar dat doet m'n verzorg haflinger van 3 ook dus daar ligt het niet speciaal aan.

tis echt een keilief beest, je kunt er alles mee doen enzo. maar als ik nog een draver zou kopen zou ik er toch een pakken die geen koersen heeft gelopen. ik weet dan ook wel niet of starlight dat gedaan heeft, maar ze is iig getraint voor de sulky.

starlight heeft trouwes hele rare witte vlekjes op d'r achterbenen. zou dat van de sulky kunnen zijn of zo. 5vlekjes bij het sprongewricht aan de binnenkant.
het lijken net van die schuurplekjes. Weet iemand wat dat kan zijn?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 09:55

Haagsemeid"]
[quote="xtostarlight schreef:
starlight heeft trouwes hele rare witte vlekjes op d'r achterbenen. zou dat van de sulky kunnen zijn of zo. 5vlekjes bij het sprongewricht aan de binnenkant.
het lijken net van die schuurplekjes. Weet iemand wat dat kan zijn?


Drukplekken en sommige littekens worden niet meer normaal als de rest van de vacht maar worden wit
[/quote]

het zijn ook witte vlekjes van elk iets minder dan 1 cm met een soort van kleine zwilwratjes erin(zie je niet, maar voel je een beetje)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers