merrie doet lelijk nu ze veulen heeft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

merrie doet lelijk nu ze veulen heeft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 18:10

De merrie die ik verzorg doet laatste tijd heel erg lelijk! doet ze pas sinds zaterdag eigenlijk.. je kan haar niet meer aaien want dan draait ze weg met oren in de nek en het lijkt soms ook of ze je echt wil bijten.. toen het veulen er net was, was ze juist heel erg lief enzo.. maar voordat ze drachtig was deed ze altijd ook lief heb ik gehoord(verzorg haar pas sinds ze drachtig is) en tijdens dat ze drachtig was, was ze wel weer chagerijnnig maar nooit zo erg als ze nu is!!
morgen gaat ze dan met veulen de wei op hoop dat ze dan weer wat vriendelijker word! maar komt het dat ze zo chagerijnig is doordat ze hele dag op stal staat op manege?(ze word wel elke dag in bak los gelaten met veulen..)


renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 19:30

ja maar dat is het niet denk ik, moederinstinct. want toen het veulen er net was tot een week geleden was ze juist heeel erg lief!! Lachen ze was echt een schatje maar nu word ze echt heel chagerijnig.. maar morge gata ze de wei in dus... hoop dat ze dan minder chag word!
Trouwens ze beschermd het veulen niet echt als wij in stal zijn... het veulen komt dan naar ons toe en kunnen we gewoon aaien enso het is alleen als je de merrie wil aaien vind ze dat niet goed..

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 22:17

ja misschien is het ook uit verveling.. ben ook niet bang van haar ofzo, dus dat zal ze niet merken.. en aan rijden zijn ze nog niet begonnen bij haar, hoop dat dan beter gaat ook:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 bezoekers