waar rekening mee houden bij paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

waar rekening mee houden bij paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 17:46

hallo,
als je een paard koopt waar moet je dan allemaal rekening mee houden? weet wel de meeste dingen maar wil alles met een vriendin even op een rijtje zetten dus en ik ben bang dat we anders wat dingen gaan vergeten... dus waar heb je allemaal rekening mee te houden? qua spullen die je nodig hebt maar ook qua dingen die je moet doen met je paard zeg maar..

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:34

hallo rens..
even een opmerking,
zet eerst maar op een rijtje wat je al hebt, kunnen wij kijken of we nog wat toe te voegen hebben, dat is wat handiger :d

houd vooral rekening met wat het allemaal gaat kosten, dat loopt behoorlijk op. << klinkt misschien heel lochisch, maar veel mensen vergissen zich snel in dit soort zaken .

en verder zie ik wel wat ik kan toevoegen.

greetz jef

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:07

Hier zijn al veel topics over geweest.
Als je de zoekfunctie gebruikt, dan vind je vast veel antwoorden op je vragen !
Succes !

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 11:39

bedankt voor de antwoorden! maar ik heb zelf al bedacht dat ik toch niet aan paard kan beginnen want wil na de middelbare school jaar naar het buitenland dus dan lukt dat niet als je een paard hebt moet ik die gelijk weer verkopen als ik hem net een jaar heb.
oja heeft misschien iemand hier ook in het buitenland gezeten voor jaar of langer en hoe heeft hij/ zij dns dat geregeld en waar zou ik daarvoor verder moeten kijken? weet dit heeft er niks mee te maken met het forum maar weet neit zo goed wara ik moet beginnen met zoeken dus..sorry!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 11:57

je kunt je vragen over een jaar naar het buitenland denk ik beter bij 'algemeen' stellen

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:06

Hey Rens, jij bent ook lekker consequent zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:08

Wij hebben een jaar in Japan gewoond.
Met de paarden heeft dat wel wat gedoe gegeven, eerst zou er een vrouw die in de buurt van de stal woonde er voor zorgen maar die vond het na een paar weken toch wel erg veel werk en stopte ermee.
Mijn ouders hebben toen de hengsten naar huis gehaald en Händell en Ilindra op een mange in pension gezet.
Dat ging niet goed, de hengsten braken thuis de boel af en Händell en Ilindra waren op de manege niet echt happy omdat ze 22 uur per dag op stal stonden.
Daarom zijn de hengsten toen verkocht en zijn Händell en Ilindra naar mijn ouders gegaan waar ze gewoon weer lekker naar buiten konden.
Toen we weer thuis kwamen hadden ze bijna een jaar niets gedaan maar ze pakten het zo weer op.
Foto´s van Japan staan in m´n profiel Haha!

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:02

ik heb een jaar in australie gezeten. M'n paard is verzorgd door een bijrijder, maar ze staat wel veel op het land. Ik denk dat dat wel belangrijk is (en goedkoop), als die bijrijder er dan (om wat voor reden dan ook) mee op zou houden, heeft je paard in ieder geval beweging.