Mensen die bekend zijn met boeren in Aalsmeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Mensen die bekend zijn met boeren in Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 21:37

Een tijdje terug mailde ik met een vrouw die bij een boer staat, die stalling verhuurd, maar ben haar emailadrres kwijt, en ook alle emailberichten toen der tijd, en dus nu ook het adres.

Weet iemand een boer die bij deze omschrijving past:
Is op de oosteinderweg.
Hij heeft een antal stallen, weet niet of het in een schuur is of buitenstallen.
Hij heeft een longeerbak en een goed te rijden buitenbak.
Hij heeft een stuk land voor de paarden en pony's die bij hem staan, maar hij heeft daarnaast een stuk land met zijn eigen schapen.

Nu vraag ik me af weet iemand het adres, dus alleen het nummer, straat weet ik dus al?

Graag via pb of mail (boer wil natuurlijk misschien niet zijn adres op internet)

Alvast bedankt,

Niki

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:02

Damn, ik kan d'r met m'n ogen dicht naartoe rijden, maar heb geen idee hoe die mensen heten of op welk nummer ze wonen. Kom deze week ook niet meer daar in de buurt dus kan ook niet even kijken voor je....

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 22:16

Weet je wel of het aan het begin is, gezien van het einde van het amsterdamse bos?
Toen ik laatst door het gehele bos liep met de hond (daarna wel Gaaaap , maar dat ter zijde Haha!) toen kwam ik daar, maar dacht daar niet aan, maar zag wel een iets wat er op leek.
Dat was vrij dicht bij de kant van het bos zeg maar.
Maar weet het ook niet zeker, omdat er dus veel paarden plekken stonden.. Maar dom dat ik niet ecen op de nummers ofzo dacht, uberhaupt aan die plek.

Weet je toevallog of er op die weg nog meer boeren zitten die stalling verhuren?

Niki

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 08:45

Yep, de Oosteinderweg zit vol met verschillende stalletjes. Dressuur, western, buitenrijders, van alles wat.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 09:03

Denk dat je gewoon langs moet gaan, de Oosteinderweg zit idd. vol met stallen!
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt alleen kan ik dus ook niet op de naam komen, nr. weet ik sowieso niet maar die ik bedoel zit vrij vooraan (vanaf het A'damse bos gezien dan)
Heel misschien ga ik Zondag nog even langs bij Wennekers, daar staan wel mensen die het weten dus ik zal het daar eens navragen (als het doorgaat Zondag)

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 11:44

Ik zou echt niet weten.
ben ook niet bekend daaro.

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 15:51

T@nj@ schreef:
Denk dat je gewoon langs moet gaan, de Oosteinderweg zit idd. vol met stallen!
Ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt alleen kan ik dus ook niet op de naam komen, nr. weet ik sowieso niet maar die ik bedoel zit vrij vooraan (vanaf het A'damse bos gezien dan)
Heel misschien ga ik Zondag nog even langs bij Wennekers, daar staan wel mensen die het weten dus ik zal het daar eens navragen (als het doorgaat Zondag)


Alvast bedankt voor het navragen.

Ik zal zelf ook ff kijken naar de andere stallen.

Niki

nadineeee

Berichten: 88
Geregistreerd: 07-02-03
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:46

Ja zeker ken ik dat daar staat mijn oude manege!!!!!
en verder ken ik het daar ook wel, volgens mij is het die kleine ponyclub er naast of het is die westernclub of weer daarnaast staat een particuliere stal.maar of ......ietsjes verder staat inderdaat een boer mischien is het die wel.Ik ben daar wel eens geweest ,hij is al opa en heeft een bak en stallen en een weiland.Volgens mij........t is al een tijdje geleden...is het een schuur met nog andere paarden. hopelijk heb je hier wat aan. Lachen

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 18:53

Het is geen ponyclub o.i.d die ik nu bedoel, dat is dus gewoon een boer die wat stallen verhuurt.

Maar als iemand anders nog een plek weet bij het amsterdamse bos, zou ik het ook graag horen.

Niki

nadineeee

Berichten: 88
Geregistreerd: 07-02-03
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:21

ik heb je een mailtje gestuurd hierover. in de polder aan amstelveen zijn genoeg stalletjes.Bij ranzijn staan vaak advertenties met stallling aangeboden.

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 13:59

Ik ben niet bekend daar, dus weet niet waar het Razijn is, de polder weet ik ook niet daar, iig nie welke je bedoelt.

Misschien handig: diegene waar ik mee mailde had een fjorden veulen, zal nu jaarling zijn.

Dus er staat een fjord op die stal, en nog wat andere rassen, verschillende mensne, sommige die voornamelijk naar buiten gaan, en sommige die er trainen, dus niet een soort groep mensen.

Als ik me goed herrinder was het huisnummer met een 2 en een 3 erin, maar dat weet ik ook niet meer zeker.

Niki

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:48

Nou, ik ben op stal Wennekers geweest vandaag en heb het nagevraagd maar ben ook geen steek verder gekomen helaas.... Er zitten dus ontzettend veel stallen op die weg en velen daarvan hebben ook schapen staan naar het schijnt (ik dacht dat die schapen wel de doorslag moesten geven maar nee hoor )
Dus ik kan je helaas ook niet verder helpen.
Maar als je op zoek bent naar een stal aan het amsterdamse bos en je houdt van mega groot en verschrikkelijk druk Haha! kan je Wennekers ook proberen, er gaan alweer geruchten dat hij weeeer stallen bij gaat bouwen, 300 paarden schijnt niet genoeg te zijn.... Frusty
Hihi, en dan te bedenken dat ik daar 12 jaar met veel plezier heb gestaan....ik kreeg het spaans benauwd daar vandaag, ben blij dat ik nu rust heb....maar goed, als je daar tegen kan is het te proberen, het wordt weer zomer dus veel paarden gaan de stal weer uit daar!

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 10:42

Bedankt voor het navragen.

Ik zal dan ook maar ff rondkijken toch.. was ik al van plan, maar nu dus nu meer zoeken Haha!

Niki

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 14:29

het is oosteinderweg 179A , maar heb je pb gestuurd met tel.nr...... succes