Cap??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 08:22

Citaat:
en ja, die champignon-caps vind ik ook een beetje overdreven.....


Als je dan een cap opzet, zet dan ajb een goede op. Dus een lichtgewicht Kieffer, Casco oid of een echte champion want daar heb je tenminste echt wat aan.
De gewone caps hebben wel een harde buitenkant maar dat is ook het enige omdat er een elastiekenbandje aan zit hebben die al menig neus gebroken en nekletsel veroorzaakt.

En je verontschuldigen omdat je een cap op hebt vindt ik echt niet kunnen (al heb ik zelf die neiging ook wel eens), zeker niet als je zelf les geeft (Nimber/Kim , ik niet).



_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-09 08:24 ]</font>



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:48

Schiet me nog wat te binnen. Bij ons op de manege rijden best veel mensen wel met een goede cap. Dat maakt het wel wat makkelijker om zelf ook inderdaad met cap te rijden, je krijgt er geen opmerkingen over. Op de manegepaarden is dat sowieso verplicht en met de springlessen moet je vanaf 1 september een goedgekeurde cap dragen. Bij buitenritten heeft de begeleiding ook een goede helm op.

Maar laats hoorde ik het excuus van een paar zonder cap rijdende mensen:

"Dan moet ik mijn haar zo vaak wassen"

Dat vind ik echt de stomste reden die ik ooit gehoord heb om geen cap te dragen.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-09 09:50 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, GoogleAdsense, IASCrawler, Lucia88, Malenka, MoriMann, Sjors050, YandexBot en 132 bezoekers

cron