harry's horse rijbroeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

harry's horse rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 13:59

Ik heb hier in de ruitersportzaak een heeele coole rijbroek gezien, een bandplooi met hoge band en ruitjes Kwijl Echt gaaf!
Maar t is een harry's Horse... En daar heb ik nogal wat niet-goeie ervaringen over gehoord. Nou schijnt t dat vorig jaar de broeken enorm zijn verbeterd? Ik weet wel zeker dat de oude HH broeken echt nix waren. Maar wil graag weten of de vernieuwde versie een beetje aan te bevelen is Haha! .
Ik heb normaal mondoni en eurostar broeken, vind die mondoni's wel okee zitten, en doe er nu 2 jaar mee (heb ze niet supervaak aan en ze slijten nu toch wel heel erg Scheve mond ) Maar ik ben dus geen pikeur gewend ofzo, dus daar hoef ik de hh ook niet mee te vergelijken Tong uitsteken

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:01

Ik weet niet of die nieuwe die jij bedoelt lekker zit. Maar ik heb er 4 maanden geleden één gekocht die ik erg lekker vind zitten, er er zitten nog geeen scheurtjes in of zo iets. Terwijl ik hem toch best vaak draag.

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:02

Meid, ik heb een HH rijbroek van 4 jaar oud aan mijn bips Tong uitsteken

Als ik een merk super vind is het dit merk wel Haha! Toendestijds deze broek voor 90 gulden gekocht en hij valt nog steeds prima..

Tja, hij is wel helemaal verkleurd en d'r zit een klein gaatje in, maar hij is oersterke en zit buitengewoon heerlijk..

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 14:06

okee, ik denk dat ik straks maar effies ga shoppen Haha! Tong uitsteken

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:08

Laat je ons wel een foto zien?¿¿??¿?¿

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:10

ik heb er 1 van dezelfde stof(je bedoeld volgens mij de zomerrijbroek) alleen dan het strakke model en die zit prima. En is voor alsnog goed uit de was gekomen!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:11

ik heb een harry's horse die nu 5 jaar oud is. met leren zitvlak. hij heeft toen best wel wat geld gekost, maar hij doet het nogsteeds perfect. alleen begint hij nu iets te slijten op de knie

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:20

Tallie1979 schreef:
Meid, ik heb een HH rijbroek van 4 jaar oud aan mijn bips Tong uitsteken

Als ik een merk super vind is het dit merk wel Haha! Toendestijds deze broek voor 90 gulden gekocht en hij valt nog steeds prima..

Tja, hij is wel helemaal verkleurd en d'r zit een klein gaatje in, maar hij is oersterke en zit buitengewoon heerlijk..


Hier nog een!! Deze is 3 jaar oud en grijs met zwart zitvlak (ZIE PROFIEL) en deze is nog echt super van kwaliteit!

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:31

Ik heb een rijbroek van cavallo, zit echt heerlijk! En met harry's horse is volgens mij niks mis mee. Ik heb ook chaps van dat merk en daar mankeert niks aan.

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:48

Ik kocht afgelopen jaren altijd een HH katoenen rijbroek voor de zomer. Daarna waren ze meestal vaal en/of stuk maar goed, voor 100 piek heb je dan ook weer een modieus kleurtje om je gat. Heb de nieuwe lijn nog niet gezien eigenlijk.... ben benieuwd!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:51

hey
die ga ik me zaterdag ook net halen Haha!
Ik had er 2 van HH in katoen mét bandplooi. En ze bevallen me heel goed, alleen is mijn ene nu kapot gescheurd aan de knie. Ik heb ze wel al enkele jaren en ik loop meestal elke dag met mijn rijbroek rond, dus ja.
Ik ga deze keer ook voor die met ruitjes denk ik Knipoog
xxx

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:38

ik heb er altijd zo een gehad, en ik vind ze ge-wel-dig!!!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:57

HH zijn super-rijbroeken.

maar der gaat niets boven een pikeur. jammer dat die zo prijslijk zijn!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:24

Ik heb maar 1 rijbroek (ja zielig he) en dat is een Harrys Horse. Ik heb hem nu bijna 2 jaar en nog niets geen schade ofzo.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:14

Ik heb wel eens HH broeken gehad.
Nou echt: als je 5 paarden moet rijden zou ik er niet aan beginnen. Bij mij zat het echt ruk.
Maar anderen vinden ze kennelijk wel goed. Ik moet er ook bij zeggen dat ik minstens 3 jaar geen broek meer van ze heb gekocht..

lecoco
Berichten: 294
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:43

harrys horse broeken sorry hoor maar ze zijn echt poedersuiker ze zijn niet slijtvast en ze gaan zo kapot en nog erger ze jeuken als een gek
op je bovenbenen dus koop hem maar niet

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:07

Het is maar net wat je gewent bent denk ik.
Ik heb nu 2 HH broeken 1 met bandplooien en een rondgenaaid bruin zitvlak en de rest is beige, echt een leuke broek.
En helemaal niet zo duur.
En ik groei ook nog best, dus nu ga ik nog geen duurdere rijbroek kopen zoals die van Eurostar enz,want daar groei ik toch uit.
Ik ben wel tevreden over HH!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:16

Ik heb vorig jaar 2 HH broeken gekocht, allebei met bandploot, rondgedraaid zitvlak en kunstlederen knievlakken, maar helaas was de ene (wit) na 2 maand stuk, daar viel de stof van uit elkaar, de ander HH broek (beige) draag ik nog wel steeds en daar ben ik ook tevreden over alleen gaan de kunstlederen kniestukken erg pluizen....
Verder heb ik eigenlijk wel goede ervaringen met HH, dus ik snap niet helemaal dat de kwaliteit van deze broeken niet optimaal is?

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 21:26

Ik heb zojuist een broek gekocht hoor. Tis een beige geruite zomerbroek (beige met bruin en blauw), met bandplooi, hoge band en steekzakjes met knoop. Hij is echt sjiek! En hij zit ook lekker. Morgen maar is kijken of ik er ook mee kan rijden Tong uitsteken
Hij was trouwens 55 euro, de effen versie was 49 euro.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:45

Ik vind ze vreselijk, heb er ooit een gekocht. Na 2 keer wassen zaten de vale vlekken erop, en na 6 weken zaten de gaten erin. Kreeg ik gratis een nieuwe die ik nu heel af en toe aantrek, ze zitten ook nog vreselijk.....

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:05

Hmmm, ik lees net dat je hem al hebt gekocht. Ik vind ze echt van waardeloze kwaliteit. Ik heb ook zo'n ruitje, helemaal verkleurd en versleten na een paar keer wassen.

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:05

Ik heb er twee. twee jaar geleden een gekocht en die is nu wel versleten maar ik reed er dan ook een jaar lang elke dag mee ofzo. en nu heb ik vorig opnieuw een HH gekocht een bandplooi met rondgenaaid zitvlak en van die kunstlederen kniestukken en ik moet zeggen ik vind het een heel goede rijbroek. wel een klein beetje lichter geworden van kleur maar verder nog heel goed en heel gaatjes ofzo. een nadeel de kniestukken pluizen idd maar verder vind ik hem goed en ik denk dat ik dit jaar weer een HH koop. heb er echt niets op aan te merken.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 23:26

Ik vind het echt flutkwaliteit. Ik had ook een hele gave gekocht. Babyblauw met een donkerblauw zitvlak en een donkerblauwe piping aan de buitkant. Hij was geloof ik van katoen, zo'n zomer ding. Binnen no time werd hij vaal en ging hij pillen. Hij zat ook niet lekker met rijden. Ik heb hem een tijdje geleden kunnen verkopen aan een "manegemeisje" die een babyblauw-tik had, gelijk gedaan natuurlijk, weg ermee!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 00:04

Ik ben er echt super te tevreden mee!
Heb bijna alleen maar Harry's Horse rijbroeken, allemaal van katoen.
Ik heb 2 ruitjes, 1 daarvan is net nieuw (nog niet aan gehad) en de andere heb ik al anderhalf jaar en die is nog in perfecte staat. Alleen word die nu een beetje te klein voor me. Een andere broek van HH heb ik ook past gekocht en die zit ook zo lekker. Draag ik bijna elke dag!
Ik heb vandaag ook nog een HH rijbroek verkocht via Marktplaats die ik zelf 2 jaar lang elke dag aan heb gehad. Ziet er nog zo mooi uit en vind het dan ook zonde om hem weg te gooien want voor mij is die nu te klein..
Ik ben er dus heel erg blij mee en ze zijn gelukkig niet zo duur!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 08:22

Tessebes schreef:
Ik vind het echt flutkwaliteit. Ik had ook een hele gave gekocht. Babyblauw met een donkerblauw zitvlak en een donkerblauwe piping aan de buitkant. Hij was geloof ik van katoen, zo'n zomer ding. Binnen no time werd hij vaal en ging hij pillen. Hij zat ook niet lekker met rijden. Ik heb hem een tijdje geleden kunnen verkopen aan een "manegemeisje" die een babyblauw-tik had, gelijk gedaan natuurlijk, weg ermee!


die heb ik dus ook en hij is idd van katoen, met rijden trek ik hem niet
meer aan want ik heb me 2 maanden geleden open gereden aan de
binnenkant van mijn knie met die broek Huilen