wie vind jij de echtste horse-lover ooit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 00:37

Ik zoek het graag dicht bij huis.
Zo bv een vrouw waarvoor ik 5 jaar verschillende paarden voor heb gereden en nu ook weer pas begonnen ben met eentje.
Zij is de 60 al gepasseerd maar is nog dagelijks druk met haar paarden in de weer.Heeft elk jaar veulens(dadelijk ook weer twee) en is zo ontzettend zuinig op haar paarden.Ze heeft drie dochters waarvan een gehandicapt en daarnaast beschouwd ze haar paarden ook als haar kinderen waarvan 1 echt haar grote trots is.Ze heeft al zovaak geroepen ik ga er mee stoppen want ik kan het niet meer,maar ze stopt niet,want ze kan ze niet weg doen.Ze heeft altijd tijd voor mij(lust je thee,moet je een bodywarmer,als je moe bent hoeft het niet hoor,lukt het allemaal)
Ze is absoluut geen tutter met haar paarden maar wel erg lief.Alles is super goed afgericht en allen zijn geweldig van karakter.Super paarden en super mensen

Daarnaast mijn eigen mannetje.Hij heeft astma en kan de paarden dus niet poetsen,verder heeft hij niks met paarden,maar als ik er met eentje bezig ben zorgt hij er graag voor dat de andere niks te kort komen.Alles komt aan de beurt en er wordt er geen over geslagen.Elk paard krijgt zijn knuffelbeurt.Effe hooi brengen,eten maken,draad contoleren,bezig zijn zodat alles in goede staat blijft en dat alles vrijwillig want het is mijn hobby.Ik denk dat iedereen wel een vriendje wil die je van hier naar daar brengt zodat je zelf kunt rijden,die alles voor je wil doen en ook nog eens vriendjes maakt met alle paardjes en daar ook rustig de tijd voor neemt.Mijn paardjes zijn wel blij met hem en hij is dan ook de eerste die ze begroeten(arme ik Huilen )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 bezoekers