opgeknapte trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

opgeknapte trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 22:52

Wie kan mij adviseren....wij zijn bezig een oude tweepaardstrailer op te knappen; alles is nieuw van af het onderstel. Ziet er prachtig uit. *LOL* ...Nu rest ons 1 laatste ding, wat kan er het beste op de bodem? De een zegt een gietvloer, de ander rubber matten.
Wie weet er raad, of adressen waar rubber te koop is?
Hellup, hij is bijna af...de zomer komt, we willen naar zee, naar de veluwe enz enz....

thanks!

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:58

Ik heb gewoon een houten vloer in mijn trailer laten zetten, strooi ik goed in en mest ik elke keer uit. Onder rubber, en zelfs een gietvloer kan nl makkelijk vocht komen en dan rot de bodem ongezien weg. Op deze manier kan ik de bodem goed in de gaten houden en het is nog goedkoper ook *LOL*
Maar heb je dan ook een nieuwe kap erop laten zetten? Wat kost dat ongeveer? Mijn trailer is dus nu volledig opgeknapt, alleen zit er een zeilen kap op en die moet nog vervangen. Volgens een bedrijf hier in de buurt koste een nieuwe polyester kap zo'n 1800 euro! en dat is me iets teveel.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:59

Ik denk gevoelsmatig dat een gietvloer beter is, aangezien je daarmee minder kans hebt dat er vocht onder komt.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 23:06

Hoi Donja,
Onze vloer is te glad om gewoon op te strooien, helaas. Het bestaat uit een dubbele laag beton-triplex, met gladde zijden. Het is ijzersterk spul.
De kap van de trailer was nog goed te gebruiken, deze is van volkunststof en heel hoog. Met een sopje was het ergste vuil er al af. Daar hebben we wel geluk mee.
Ik zit zelf aan rubber matten te denken die te verwijderen zijn om te drogen en schoon te maken. Een gietvloer lijkt me ook wat, maar wat kost zoiets? Waar kun je dat laten doen?

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:14

Ik heb bij Kennis in Valkenswaard een gietvloer laten leggen, koste 350 euro. Ligt er netjes in.