WIE KENT MIJN SCHIMMEL RAYO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mekker
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-04-03

WIE KENT MIJN SCHIMMEL RAYO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 21:55

Wie kent de schimmelruin Rayo?? Ik wil uitzoeken waar hij vandaan komt. Het is een witte/schimmel en hij komt van de Poelenburgh af, bij zijn vorgie eigenaresse, Ik weet wie hem daar geren heeft en zij heeft mij al veel over hem verteld. Tenminste wat ze wist!
De mensen waar ik hem van heb gekocht hebben hem van iemand die op Manege Vlakenbos stond.
Hij is ongeveer 1.56 en nu ±12 jaar oud.
Ik hoop dat iemand wat leuks over hem weet waar hij vandaan komt!!!!
Oja en het is een super springer!!!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:01

Poelenburgh Tong uitsteken Sorry daar woon ik vlakbij maar rij er niet, ken wel mensen die er rijden ik zal wat rondvragen!

Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:40

Hoi ik heb vorig jaar op de poelenburgh stage gelopen en toen stond Rayo daar nog. Erg leuk paardje Lachen ! Hij stond toen inderdaad te koop. Zijn toenmalige eigenaren deden eigenlijk niet veel met hem. Volgens mij zit zijn exbijrijder hier ook op bokt zag ik net. Maar volgens mij had je haar al gesproken zo te lezen. Ik kan je niet meer vertellen over hem dan je al wist helaas. Veel plezier met Rayo!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:41

Ja, ik ken hem! *LOL* Ik heb hem een tijd verzorgt toen hij nog op Poelenburgh stond! Hij staat nu in Warmenhuizen, verkocht aan een meisje die ik wel goed ken. Ze is vorige week haar eerst wedstrijd met hem gestart en start met koninginnedag haar eerste springwedstrijd. Ik kan je nog veel meer vertellen over hem, mijn eigen paard stond daar namelijk ook. Dus als je meer wilt weten, pb je maar even! Ik kan je ook wel in contact brengen met haar als je dat wilt, ik hoor het wel!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:50

he nou zie ik het, jac jij hebt dit berichtje gezet zeker! Nou ja dan weet je alles al over Rayo , haha beetje verkeerd gelezen!

mekker
Berichten: 4
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 19:34

He marij, ja dat klopt ik denk dit lezen veel mensen dus misschien ook iemand die hem voor die tijd gekent heeft. Vind het toch wel leuk om te weten.Mijn eigen naam kon ik niet gebruiken, dus dan die van mijn geit maar!!!Dus Mekker.