schuurblok opgegeten.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

schuurblok opgegeten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 18:27

ja, zoals de titel het al zegt heeft mijn allesetende paard mijn dierbare schuurblok opgegeten.

was ik ze zondag ff lekker aan het poetsen, zeker nodig nu met de rui. ik had net gedaan met mijn schuurblok al het dode haar eruit te schuren. ik leg nietsvermoedend (hoe denk je er ook maar aan dat je paard dat gaat doen? ) dat blokje op de stoel. pak de harde borstel en doe verder. daarna leg ik hem weg. T volgt me en ziet iets op de stoel liggen. mmmmmm Vork lekker denkt ze. en neemt het in haar mond Frusty . ik draai me om en wat zie ik. mooi blokje in paardjes mond. Frusty . op het eerste moment denk ik, dat is rotslecht, laat ze er zo uitvallen. maar nee, het was lekker. knabbelt ze mooi (afgrijnselijk geluid) en Vingers aflikken alles naar binnen. ik sta daar Bloos , lieve help wat heeft ze gedaan. en kwam lijkwit. (heeft mn pa me achteraf vertled, stond er ook bij Lachen ) ik heel in paniek. water proberen te geven maar ze wou niet. ondertussen was het toch al lang binnen.
nu vraag ik, kan dat eigenlijk kwaad. dat blokje bestaat it zo een gruis, maar is dat niet schadelijk. momenteel heb ik er niog niets van ondevonden, mss alleen dat het veel energie bevat, want ze staat sinds dan hyperactief. maar dat zal wel wat anders zijn. en wat moet ik doen, hoewel ik denk dat ik niet veel meer kan doen...

groetjes!!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 19:19

haha, grappig. leuk dat ik niet de enige eigenaar ben. ik hoop het ook dat alles in orde blijft. was wel ff verschoten Haha! gekke paarden.

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 13:47

ik heb voor de zekerhied ff gebeld. en die zij dat het geen kwaad kan. het blijft er een tijdje in en dan gaat het met de grote hoop mee naar buiten Haha!
een grote geruststelling hoor Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 14:08

jeetje, bij jou klinkt het wel heel erg. bij mij is het zo de eerste 'erge' ervaring. en ze is nog jong, dus kan ik me aan nog wat verwachten, denk ik ... Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 14:32

ja, ook daarom zat ik er zo mee in. en heb hem voor de zekerheid gebeld. ik heb het zeker 10 keer gevraagd. en ben je het zeker?? jaja, zie die. hij moest wel lachen dat ik er zo mee inzat. en zei dat het allemaal echt in orde was. ik heb hem toen enorm bedankt Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Facebook, Flubberboot, Ruai en 127 bezoekers