Ik heb een 2e hands Daaleman, mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Ik heb een 2e hands Daaleman, mening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 21:49

Heb gister voor €500,00 een 3 jaar oud Daaleman dressuurzadel gekocht. Nog bijzonder mooi, en ligt als gegoten op Baduhs gevoelige rugje. Ik heb zelf nog weinig over dit merk gehoord, dus wat vinden jullie ervan?
En gelijk een dozerige vraag; aan allebei de zweetbladen zit onderaan een riempje. Met gaatjes, maar nergens een gespje te vinden. En ik weet natuurlijk absoluut niet waar het voor is. Hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:51

Erg fijne zadels! en dat is heel net geld ,voor een zadel wat zo nieuw is. Het gespje is ervoor om de zweetbladen dicht bij je paard te houden, als het goed is, zit er een riem bij en dan kan je de boel aan elkaar vast zetten.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:12

Daaleman is niet zo onbekend hoor. Het zijn super zadel *LOL*

En het is idd mooi geld Pipo, het is niet duur.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 22:47

En gekocht bij Koch in Utrecht. Ben geholpen door de zadelmaker en die staat als heel erg goed bekend.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:55

Als je zoekt op mijn naam en Daaleman dan kun je wel vinden hoe ik er over denk. Superzadels, superservice.
Daaleman is ook de enige die écht maatwerk levert, bij jou dan niet omdat je 'm tweedehands gekocht hebt, maar hij kan het wel.
Ik heb er hier thuis een Daaleman liggen van iets van 35 jaar oud, ik gebruik 'm niet wegens niet passen, maar je zou er zo op kunnen rijden. Of het comfortabel is, is punt 2 bij zo'n oud (hard) zadel, maar er mankeert technisch niks aan, zegt wel wat over de kwaliteit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 01:21

Dat harde wen je vanzelf aan margreet Haha! Maar wel jammer dat het niet past. Nu heb ik nog een mooi bruin springzadel van Stubben te koop. Helaas lag het niet goed op het paard van lielle die een wat hoge schoft heeft. Misschien iets voor jou springcarriere!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:20

Verdrietig ik baal er nog steeds van Boos!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:38

Daaleman = super zadels!!!
Ik heb een daaleman van 20 jaar oud en eentje van 10 jaar oud, nou ze zijn echt nog geweldig, net nieuw! Dus nog veel plezier met je daaleman zadel!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:54

Ik heb ook een daaleman, en ik ben er ook super tevreden over: zit prima, en hele goede service.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:00

Ik vind het ge-wel-dige zadels !! Ik heb er zelf 1 tweedhands gekocht, ik weet niet hoe oud het is, maar ik ben er super-tevreden over. Nu is het wel zo dat het een heel "open" zadel is, dus niet iedereen zal het fijn vinden, ik ken voor de rest niemand die mijn zadel fijn vind, maar ik vind het open karakter juist fijn voor een goede en onafhankelijke zit.

Pasterza

Berichten: 2694
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:25

GEWELDIG!!! Ik had er 1 van zo'n 28 jaar oud maar dat zou je niet zeggen als je m zag. Zit echt heeeerlijk Kwijl . Tis dat ik sinds een aantal jaren western rijd want anders had ik 'm zeker niet verkocht!