paardenkliniek "de veluwe" wie kent het???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

paardenkliniek "de veluwe" wie kent het???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 17:54

Ik reed vandaag naar school (van Apeldoorn naar Zwolle) en er was me al een paar keer opgevallen dat net na Epe een nieuwe paardenkliniek zit. Nu stond er een bord dat ze 3 mei opendag hebben. Het lijtk me best leuk om eens te gaan kijken. (niet dat mijn paarden nu wat hebben, maar toch) Zijn er mensen die het al kennen? Of is er een internetsite van?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:03

Paarden praktijk de veluwe bestaat al vrij lang hoor en ze zitten op de nieuwe lokatie ook al zeker een halfjaar/ jaar.Is de praktijk van Johan v/d scheer,paul de Vries en nog 1 waar ik de naam steeds van vergeet maar dat was eerst de veearts van jantina op Ameland.
Ik vind het persoonlijk een super fijne veeartsenpraktijk en als er wat is ga ik daarheen(na een paar slechte ervaringen met Vaassen) je nichtje heeft quinto er laten castreren en curly2day van bokt heeft hun ook als veearts.

Ze werken nu samen met Boeve

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:11

is Vaassen niet zo goed Nimber? Afrader of niet? Ik zit in dubio. Woon nog niet zo lang in Apeldoorn en had altijd mijn eigen veearts in het Noorden waar ik heel tevreden mee was. Nu ben ik naar Vaassen gegaan, eigenlijk alleen maar omdat iedereen op stal die hebben.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 12:41

ik persoonlijk heb wel hele goede ervaringen met vaassen. Toen ik een ongeluk had gehad met mijn paard stond ie binnen 10 min op de stoep om me gerust te stellen en naar mijn paard te kijken. Ik heb er wel goede ervaringen mee, maar dat zal per persoon verschillen. Maar ik wil in iedergeval wel eens op die opendag gaan kijken.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:08

Ik ken de praktijk wel ben er laatst nog een keer geweest om een paard te laten enten.Als 1 van onze paarden ziek is dan bellen we altijd hun! De praktijk zit nu idd bij Boeve maar de praktijk is nog niet af.De officiele opening moet iig nog een keer komen! Ik weet niet of er een internetsite van is.. Praktijk zit in heerde. Ik denk dat er nu niet zo heel veel te zien valt maar misschien kan je gaan kijken bij de opening!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 14:35

die opening is dus volgendeweek zaterdag 3 mei... zag ik staan op een bord!

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 17:25

en...ga je kijken?

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 17:33

ja misschien wel.. ik geef op zaterdag altijd les, maar asl ik misschien ff tijd heb...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:13

tussen 10 en 18 is de opening stond ook IDS,

vaassen heb ik meerdere slechte ervaringen mee en niet alleen ik ook stalgenootjes. Mijn paard was niet te redden en er zou nooit op gereden kunnen worden,inrijden zou hij niet aankunnen etcetc. hij moest maar meteen afgemaakt worden...
Ik heb 'm uiteindelijk wel in het Z1 gestart en zo heeft hij nogeens een paardje afgeschreven om iest wat hij helemaal niet bleek te hebben zal je er verder even een pb over sturen Kyra

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:46

Sorry maar vaassen is echt niks !ik kan je er een boel over vertellen !ik heb zelf idd de veluwe en die zijn erg goed !

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:22

IK ben de afgelopen weken iedere week daar geweest.
Ik ben heel erg tevreden over die kliniek!
Ze helpen je ontzettend goed en geven niet zomaar op! Mijn paard is iig niet afgeschreven!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:37

Dat is die ene die bij Henk Boeve, Handelaar op het erf zit toch? Dat is idd net nieuw. Zit dacht ik ook een dekstation bij. Dat heeft henk wel eenhs gezegt, wat er allemaal bij zat. Echt heel luxe. Ben er (gelukkig voor bel) nog nooit geweest.
Ik haal altijde de DA van epe erbij als er iets aan de hand is. Die vind ik heel goed.
De DA's van de 'gewone' praktijk vind ik echt niets. Wij hadden een DA op stal die bang voior paarden was , en dus niet durfde te hechten. Met gevolg dat de wond niet mooi dicht groeide. Kennissen van de eigenaar hebben toen dat been behandeld om het mooi dicht te laten groeien.