te duur of niet? Volgens m'n moeder wel :s

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

te duur of niet? Volgens m'n moeder wel :s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 12:13

hoi, m'n paard is 4 jaar. We gebruikten altijd een zadel van iemand die nog een over had. Maar nu zouden we graag zelf een zadel kopen. Eergisteren ben ik met m'n vader naar de ruitershop geweest om eens te kijken naar de zadels. Omdat er niet veel modelletjes op haar passen gaat die man van de winkel eens komen met een zadel met een uitgesneden schoft. Volgens hem zal dat wel passen. Nu kost het zadel wel bijna 800 euro. M'n moeder vindt het te duur en wil het niet kopen maar ik heb echt een zadel nodig. Ze denkt dat als ik ze ooit weg zou moeten doen, ik daar met dat zadel ga liggen. Ik vind het een hele rare redenering. Ik vond de prijs zelfs nog meevallen. Maar wij zijn aan het bouwen en we moeten nog een wei kopen dus m'n moeder wil niet zoveel geld geven aan een zadel. Wat denken jullie?

laura

i love quincy 4-ever Lovers superpaardje...



quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 12:19

premier of zoiets

i love quincy 4-ever Lovers superpaardje...

quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 16:19

om persoonlijke redenen kan ik het zadel dat ik nu gebruik niet meer gebruiken en het andere dat ik eerst gebruikte paste niet zo goed. Bedankt voor de reacties, ik ga verder kijken naar een 2dehandszadel. Wij kennen die man van de ruiterwinkel goed. Mss kan hij dan mee gaan kijken of zo.

i love quincy 4-ever Lovers superpaardje...

quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 19:14

kan je me anders een foto van een wintec en wat meer info doorsturen of pb'en? Ik ben op zoek naar een veelzijdigheidszadel dat iets meer gericht is naar dressuur dan naar springen

i love quincy 4-ever Lovers superpaardje...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 153 bezoekers