neus naar linkervoet als je erop zit.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

neus naar linkervoet als je erop zit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 20:29

vaker met aansingelen,stakingen,of als ze niet wilt luisteren en we krijgen welles zo'n gevecht }> en als we moeten wachten en allemaal zo'n dingen dan duwd mijn pony haar neus altijd naar links,dus naar me linkervoet Verward
nou is mijn vraag kan dit iets met haar rug te maken hebben?
dat er iets niet goed zit,of is dat gewoon een eigenwijze tik van haar?

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:40

Mijn paard doet dat ook regelmatig, als ik stil ga staan even met die neus aan mijn voet ruiken en meestal is dit ook links. Ik weet ook niet precies waarom dit is en waarom ze dat doet, maar volgens mij is het gewoon een tik en hoef je je geen zorgen te maken

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 21:09

Ik denk niet dat het aan haar rug ligt hoor. Mijn verzorgpony doet dat ook vaak onder het rijden, gewoon om dan even niets te hoeven doen, of jou even af te leiden, zodat ze even rust hebben.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:06

mijn paard doet het ook, meestal is het een poging om een snoepje te ontfrutselen... hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 09:59

Die van mij doet het als er een ruiter opzit die ze niet moet. Ze doet net of ze gaat snuffelen, maar als je niet snel genoeg bent dan neemt ze een hap..... Haha!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:18

Zowel Meagan als de Limonero als Lindo doen dit. Meagan en Limonero als je erop zit, Lindo vaak voor het opstijgen. Het is het zoeken naar bevestiging dat alles in orde is, dat alles goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:19

Mmmmmmmmmmm Limonero..... Lovers Lovers Lovers
O ehhhh sorry beetje offtopic... Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:34

Je hebt paarden die de neiging hebben om je dan in je voet te happen, indien dit het geval is kun je ze het best een schopJE voor hun smoel verkopen.
Maar hier klinkt het niet naar Lachen Is hij wel helemaal recht, draagt hij zijn staart niet naar links?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 17:59

Die van mij doet het ook, ik weet ook niet waarom. Vaak als ik stilsta met de lange teugel, soms is ze ondeugend en dan pakt ze m'n schoen of de beugel, gekke merrie.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 20:01

bedankt voor de reactie's allemaal Haha!
maar mijn pony doet die niet met gewoon stilstaan,maar met stakingen enzo,laats was ze zo dwars en was mijn lesgever er even op en begon ze te stijgeren bokken enz. en dan heel vaak naar zn linkervoet Haha! klinkt raar,ook met aansingelen.
xono nee ze draag haar staart gelukkig nog vooruit Lachen