Stallen in omgeving Delft.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 11:09

er zijn hier een legio aan stallen. Ik heb bij duijnisveld in pijnacker gestaan, paarden altijd buiten, goede buitenbak. Bij veel regen wel een beetje modderpoel. Maar erg goedkoop (170 euro) wel veel mensen. Voor mijn fjord oké maar voor mijn arabier niet. Die werd er zenuwachtig van. Daarna op de dwarskade in nootdorp (bij viv) prima stal maar niet voor ons. In de winter is de bak bagger. De paarden staan er maar zeer kort buiten en er is enkel een minilandje. Maar als je daar niet om geeft is het wel eenprima locatie! Zeer goede uitrijmogelijkheden en goede verzorging van de paarden.
Ik sta nu aan de veenweg in nootdorp. Paarden staan veel buiten op het land (vind ik erg belangrijk). We hebben mooie stallen met buitenluik. Goede sportbrok en haver en hooi en kuil. Een super eb en vloed bak. En een grote springtuin en goede uitrijmogelijkheden naar het westerpark en de vlietlanden. Betalen 215 euro inclusief (alleen zelf uitmesten)

Er zijn veel stallen hier waar je zo rond de 200 230 euro betaald. Er is altijd wel wat te vinden.

Geniet van de dag


gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:23

Vippie"]
[quote="gerritje schreef:
.


Tjo staat al 2 dagen dag en nacht lekker buiten Haha! , wel een voordeel als er wat stallen leeg staan Knipoog .
Tsja en de bak, ach ik ben NOG erger gewend, maar dan was de bak in de zomer ook bagger of loeizwaar, nu issie super, hoeft nooit getrokken te worden, is altijd glad en nooit een hoefslag.
T blijft natuurlijk wel een hobbystal.
Viv
[/quote]

Hi Viv,
Lekker voor tjo. tuurlijk blijft het een hobbystal. Maar ieder zijn eigen wensen en eisen, toch? Ik wil gewoon dat mijn paarden ook in de winter meerdere uren buiten lopen en dat gebeurde niet bij Mart. Verder no hard feelings mbt jullie stal hoor! Het ligt op een top locatie, zijn mooie ruime frisse stallen.

Staan de andere stallen nog steeds leeg dan? Wel lekker rustig voor jullie inderdaad. Rijdt andy nog op macho?

Geniet van de dag

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:26

gaia schreef:
Rhona staat op dezelfde stal al Tjo, van Vippie. Ook Rhona staat nu heel veel buiten Haha! Ik heb zelf nog geen bak nodig, maar wel een fijne plek om te kunnen wandelen, en die is er zeker.
`s Winters is de bak idd niet super, maar het is een echte hobbystal. Het is natuurlijk maar net wat je wilt en wat je zoekt.
Ik vind vooral de ontspannen sfeer heel prettig bij ons op stal, je kunt lekker je eigen gang gaan zonder door anderen op je vingers gekeken te worden.


fijn dat Rhona nu ook veel buiten staat. Gaat ze nog naar het land of blijft ze in de zomer ook op de dwarskade?

De sfeer is er inderdaad super. Hoe is het met de paarden van anita? pb-en mag ook hoor.

Geniet van de dag


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers