KK Conrad Ultra bit. Ervaringen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:26

S&K heeft een goedkopere versie, 21 euro. Dat model is gelijk aan de gewone kk dubbelgebroken aurigan. Die bevalt mij net zo goed als de ultra (heb ze allebei). WEet alleen niet of de goedkopere versie ook in maatje 16 er is.
Anders gewoon dat eigenlijk veel te dure bit aanschaffen, het is echt een geod bit.


germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:37

Concorde schreef:
waar is die s&k te koop Germie? Ik heb nu een supergoedkoop trensje, maar die is een beetje groot en ik wil graag een dubbelgebroken. Heb ooit es een vz-paard gehad die zo'n KK bitje had en dat beviel echt super.


Ik heb ze in Appingedam gezien voor 21 euro. Die van hh zijn ook ongeveer gelijk en kosten 26 euro. Verder zijn ze te koop in Veendam bij Animo, en ook bij Gerrit Gombert in Groningen (daar heb ik dat dubbelgebroken Cyprium bit met kogel vandaan voor 39.95 GULDEN (staat in de nieuwe horselover voor 39.95 EURO!!), dat was voor dat S&K met de echte neppers aankwam. Ik heb een foto van die nepper van S&K gemaakt, maar picserver ligt eruit, dus kan die niet plaatsen.

Dus een rondje langs de ruitersportzaken loont de moeite.


germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:56

sherwood schreef:
Moet zeggen dat ik om de een of andere reden idd veel fijne rij met het orgineel. Terwijl je aan de buitenkant toch niet veel verschil ziet. Iemand enig idee waar dat aan ligt?


nooit wat van gemerkt. Ik heb een originele dubbelgebroken in 13 cm en een nepper in 14 cm. OP de foto staat een nepper, totaal geen verschil zo op het oog met de kk dubbelgebroken (ik heb het niet over de ultra, die gebruik ik niet). En met rijden merk ik ook geen verschil. Dit is de dikste uitvoering. Netjes afgewerkt, ik heb hem naast de kk dubbelgebroken gehad en lijkt er sprekend op, en de prijs van rond de 25 euro vind ik veel aantrekkelijker (heb ze zelfs al voor 21.50 euro gezien) Knipoog
Het materiaal is volgens de verkoper ook gelijk (dat durf ik neit met zekerheid te zeggen), maar ik merk met rijden geen verschil.
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Casca, gerlindie, hanne2001, nienmoon, xJurdyWonanx, xRaisin, YandexBot en 82 bezoekers