Veiligheidshelm in leuke kleur, bestaat dat wel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Veiligheidshelm in leuke kleur, bestaat dat wel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 17:42

Vandaag ben ik even gaan kijken naar een veiligheidshelm. Ik ga dat ding alleen maar in het bos en in de les gebruiken, ik hoef er niet de wedstrijden mee in (rij western).
Nou zijn die dingen overwegend zwart en donkerblauw. Van mij mag het wel wat vrolijker, als ik toch verplicht zo'n onding op m'n knar moet. Volgens het meisje dat me hielp, zijn ze er haast niet in andere kleuren, of ze moeten een hoop geld kosten. Nou wil ik haar graag geloven, daar gaat het niet om, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er geen merk is dat andere kleuren heeft.
Wie weet of er andere kleuren te krijgen zijn? En hoe kom ik eraan?


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 17:46

Is dat dan hetzelfde model als die "casco's"? Ik heb ook even een crosshelm op gehad, maar dat is bij mij geen porum... Bloos


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 18:06

Oke, ik ben enthousiast... Laat ik Ilse zoeken op "LAS" en "veiligheidshelmen". Komt dit boven water:

"de peltor g22d1 helm is gemaakt van uvbestendig abs kunststof en is uiterst licht en sterk ... de maat is geheel individueel in te stellen en de helm is voorzien van een sleuf voor het bevestigen ... de helm biedt voldoende zijwaartse stijfheid en heeft een comfortabele pasvorm ... het gewicht is 315 gram en dat is zeer laag ... de beschikbare kleuren zijn wit oranje geel blauw rood en groen."

Ik helemaal blij.... Is het dus dit... whoehaaaa!!! (je kunt er wel een lamp op maken, is wel weer handig...)
Afbeelding

Ilse: (heb even in je profiel gekeken) ja, zoiets bedoel ik dus, maar dan wel zonder plaatjes... Zie je wel, het bestaat wel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 bezoekers