paardrijden leuk???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vincent33
Berichten: 2
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: almere

paardrijden leuk???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 23:33

wat is er zo leuk aan paardrijden??? Verward

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 00:09

hetzelfde als wat er leuk is aan hockey, waterskieen, snowboarden.........

reina

Berichten: 638
Geregistreerd: 03-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 00:12

Of je deze vraag nou hier had moeten stellen, ben erg benieuwd hoeveel en wat voor reacties je krijgt.. Knipoog
Wat IK leuk vind aan paardrijden?
Dat je nooit uitgeleerd bent, dat het zo heerlijk ontspannend is, dat paarden geweldige dieren zijn, dat het zo vertrouwd kan zijn, dat het voor mij altijd een uitdaging blijft, dat het op zoveel manieren kan. Dat je er eindeloos over kunt praten. Maar toch, op de grond met paarden bezig zijn is soms misschien nog wel leuker.... Lachen

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:02

Ik vind aan het rijden momenteel geen moer aan, Haha! dus ik kan het je niet vertellen.

Maar de omgang met paarden, ik denk dat het daar de meesten ook om te doen is, is een heel ander verhaal. Paarden zijn dankbare en lieve dieren die je dag weer goed kunnen maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:09

'k Heb eigenlijk geen idee wat er nou zo leuk is aan paarden en het rijden erop. Van voren kunnen ze bijten, van achteren kunnen ze slaan en in het midden zitten ze niet lekker.... Haha!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:11

Van voren stop je er voer in, en dan komt er van achteren weer net zo hard uit en ze kosten nog een berg geld ook Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:19

En dan nog de tijd die d'r in gaat zitten.... Heb geen vrienden meer over en weet bijna niet meer hoe een kroeg d'r van binnen uitziet.... Haha!

LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:19

Voor mij is het leuke aan paardrijden dat het echt lekker ontspannen is. Maar ik vind vooral de omgang met paarden leuk en niet alleen het rijden. En ik vind het ook nog steeds zo leuk dat je zo'n grote band kan hebben met een dier.

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:14

ik heb er gewoon lol in! zeker met m'n verzorgpaardje!

Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:39

het leuke aan paardrijden en paarden is dat al je vrije tijd en geld erin gaat zitten en dat ze meer om de voerton geven dan om jou!

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 14:56

Wat een vraag!! Als je alleen al een paard ziet is dat toch geweldig!! Helemaal als je er mee bezig gaat!! Ik heb geen betere vriendin als mijn verzorgpaardje Lobke!!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 15:04

Het idee dat iets groot en sterk is en dat jij als 'baas' ervan vanalles mee kunt, dat het paard dat toelaat en zelfs voor je aan het werk gaat. Presteren met iets wat een totaal eigen wil heeft en in weze helemaal niks je aan hoeft te trekken, maar dit om een bepaalde reden bij diverse personen wel doet.
Daar heb ik bewondering voor...dat ze dat toelaten...en dat vind ik dus zo leuk aan paarden.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 16:03

kom maar een dagje naar okkie Haha! die vraag stelde mijn vriend ook de eerste keer dat hij hier kwam, 'die dingen zijn eng!' en nu is hij zo ver dat ie later een friesje wilt.. en maar knuffelen met okkie Haha!

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 16:35

Okkie1 schreef:
kom maar een dagje naar okkie Haha! die vraag stelde mijn vriend ook de eerste keer dat hij hier kwam, 'die dingen zijn eng!' en nu is hij zo ver dat ie later een friesje wilt.. en maar knuffelen met okkie Haha!


Ze noemen het niet voor niets paardenvirus Haha!

Tja, wat er zo leuk aan is... Alles! (kortgezegd dan) Het is gewoon geweldig dat als je het vertrouwen winnen ze voor je door het vuur willen lopen (letterlijk en figuurlijk), terwijl ze eigenlijk veel groter en sterker zijn dan jij.
En het is gewoon een heerlijke bezigheid, ik raak er altijd ontspannen van. En dan heb ik het niet alleen over rijden maar over het paard in z'n geheel. Kwenie, tis gewoon een kwestie van zelf ervaren dan kom je er snel genoeg achter (als het paardenvirus aanslaat dan Haha! )