dravers enzo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 21:29

Ik ben op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in de drafsport, er iets over willen weten of er al midden in zitten. Wij fokken dravers op kleine schaal maar met heel veel plezier! Het lijkt wel alsof ik de enige ben die een draver heeft en haar gebruikt waar ze voor gefokt is! Ik vind het heerlijk om keihard dravend door het bos te gaan, en het trekt ook altijd de aandacht. Ik wil mijn draver ook vaker voor de kar rijden, en het lijkt me leuk om dat met iemand samen te doen. Reakties naar wkoekoek@hotmail.com

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 21:51

ik heb een Franse draver gehad vond het een leuk beesje,ze kon super springen en nu heb ik een paard waar ook een beetje draver inzit[img]../upload/732/fresia.jpg[/img]
Dit is is Fresia du Vivier een Franse draver haar familie zouden nogal bekend zijn in de drafsport[img]../upload/732/fresia.jpg[/img]
[img]../upload/732/fresia4.jpg[/img]
en dit is ze nog eens
[img]../upload/732/lien.jpg[/img]
En dit is Majestic waar een beetje draver inzit Lovers

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 22:02

Mijn overbuurvrouw heeft een draver waar ze nu ook een veulen bij heeft. (zie topic Draver X fries bij vraag maar raak).

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 22:10

Zeg kan je mischien iets over de familie van mijn overleden paardje vinden? Du Viviers Verward

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 22:17

Hoi, mijn eerste paardje was een dravertje, van Play Action (amerikaans) met als mv een buitenzorg!! een bekende ook, maar ben naam ff kwijt. Itona heette ze, heeft ook even gelopen, maar was niet snel genoeg dus werd ze omgetoverd tot rijpaard. Ik zal foto'tje plaatsen.
[img]C:/my documents/Ingrid/fotos/jista1.jpg[/img]
[img]C:/my documents/Ingrid/fotos/jista5.jpg[/img]

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 22:23

Zo te zien weinig mensen die ook draven met hun paard. Ik ook niet, dus aan mij heb je ook niets, sorry.

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-01 16:51

Erg jammer want het is gewoon hartstikke leuk. Ik rij trouwens wel af en toe dressuur met mijn draver Ilana. Ze buigt wel gewoon en kan ook best mooi lopen, maar zodra je gaat draven moet het hard, en dat wil dus niet. Ik ga haar ook zeker niet dwingen het te doen, da's tegen de natuur in.Het is trouwens ook niet echt een makkelijk paard. Nouja, aande hand is ze ontzettend lief en kun je er een kanon naast afschieten zolang ze maar weet dat ik naast er sta schrikt ze nergens van. Maar zodra ik erop zit is het echt een monster. Ik kan rustig langs de straat naast haar lopen zonder haar vast te houden en ze loop netjes mee. Ik heb ook een poosje een bijrijdster gehad ( ben op kamers gaan wonen ivm studie: weinig tijd over), maar die kon haar niet aan en die vond het toch niet zo interessant om alleen te stappen en te draven; heb je wat aan!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 18:14

Ik heb 7 jaar lang op een dravers stal gewerkt! Ik hvind het heerlijk om met de kar door de bossen te rijden, maar door mijn studie en mijn eigen rijpaard is het er de laatste tijd niet meer van gekomen.

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-01 23:34

Mag ik vragen waar je gewerkt hebt?