Ponykamp Erve Meenderinkboer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Ponykamp Erve Meenderinkboer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 14:51

Deze zomervakantie mag ik van mijn moeder op ponykamp naar Erve Meenderinkboer (in Markelo) , als examencadeautje. Eerst even slagen natuurlijk Knipoog
Ik mag Chica ook meenemen, dus ik heb er super veel zin in! Ik ben er al 2 keer geweest, dus ik weet ong. wel hoe het er daar aan toe gaat. Heel erg leuk is het er!

Wie gaat er deze zomervakantie ook naar toe? En welke week? En heeft er iemand ervaring met een eigen pony daar stallen tijdens een ponykamp?

Donna
Berichten: 65
Geregistreerd: 16-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:59

he wat leuk!
Ik ga daar begeleiding zijn deze zomer! ik vind het een heel leuk kamp en heb er ook heel erg zin in!
Ik heb zelf nooit een paard meegenomen, maar vrienden van mij wel en het is heel prima te doen. Je moet wel je eigen voer meenemen, maar opgestrooit en gemest wordt er gedaan. En verder kan je rijden wanneer je wilt, dus ook als je niet mee wilt met de ritten van het kamp. Wanneer ben jij er geweest dan? Ook deze zomer?
Misschien kom ik je wel tegen deze zomer!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 18:19

Zoals je weet ben ik er ook geweest. Mijn nicht heeft ook haar eigen paard meegenomen toen. Dit is haar iig prima bevallen.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 19:23

Donna schreef:
Ik ga daar begeleiding zijn deze zomer! ik vind het een heel leuk kamp en heb er ook heel erg zin in!
Ik heb zelf nooit een paard meegenomen, maar vrienden van mij wel en het is heel prima te doen. Je moet wel je eigen voer meenemen, maar opgestrooit en gemest wordt er gedaan. En verder kan je rijden wanneer je wilt, dus ook als je niet mee wilt met de ritten van het kamp. Wanneer ben jij er geweest dan? Ook deze zomer?
Misschien kom ik je wel tegen deze zomer!


Wat leuk! Welke weken ben jij er dan? Ik ga hoogstwaarschijnlijk 28 Juni t/m 5 Juli.
Voer wist ik al, mesten is handig Haha! Maar ik ga wel met de ritten mee hoor! Vind het zo ongezellig dat ik in mijn eentje op pad ga. Misschien dat ik niet elke keer meerijdt, omdat ze nog maar 4 is, maar voor de rest rij ik gezellig mee Knipoog

Ik ben er in '98 en '99 geweest, geloof ik. Toen reed ik gewoon mee op hun paarden. Fury was mijn lieveling! Is zij er nog?

Donna
Berichten: 65
Geregistreerd: 16-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 20:46

das jammer, ik kom een week later en dan blijf ik vier weken...
volgens mij is fury er nog, ik dacht in elk geval van wel.. weet niet helemaal zeker.
Ik reed toen ik er de eerste keer was op santana, en deze zomer had ik mazzel, mocht ik de hele week op het nieuwe paard van hens! Ik heb het in elk geval heel erg naar mijn zin gehad en hoop dat dit jaar ok te hebben!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 17:54

Hey, ik heb toen ook op Santana gereden. Ik kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren. Ik heb nog wel foto's van haar.
Het mooiste paard vond ik toen Prince. Het is al weer 10 jaar geleden dat ik daar was.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 17:56

Ik ben er een paar jaar geleden nog geweest voor een buitenrit...het is ons ontzettend goed bevallen...

Heel veel plezier...en als Bruno er nog is, mag je haar een knuffel geven....

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 20:07

Bruno is/was ook lief! Echt zo'n knuffelbeertje.

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 20:13

Ik ben er vorig jaar geweest en heb ook Tasmin meegenomen.
Het is wel goed bevallen de stallen zijn goed etc.
Ze hadden ook een weitje waar de eigen paarden in konden dat moest je dan gewoon even zelf regelen met de anderen.

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:50

k ben afgelope zomer ook geweest met een paar vd ponie club. Tis wel super buite rijde daar (en verdwale).

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 07:15

eefjuh112 schreef:
Ik ben er vorig jaar geweest en heb ook Tasmin meegenomen.
Het is wel goed bevallen de stallen zijn goed etc.
Ze hadden ook een weitje waar de eigen paarden in konden dat moest je dan gewoon even zelf regelen met de anderen.


Toen ik opbelde en vroeg of weidegang ook mogelijk was, zei ze (de vrouw van de boer, naam vergeten...) dat dat niet kon, omdat het te lastig was. Maar ach, ik zie wel! Anders ga ik wel met Chica in het zonnetje aan de hand grazen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:12

Cassidy schreef:
Ik ben er een paar jaar geleden nog geweest voor een buitenrit...het is ons ontzettend goed bevallen...

Heel veel plezier...en als Bruno er nog is, mag je haar een knuffel geven....


Ha ha daar heb ik ook nog een paar jaar op kamp op gereden. Toen ik niet meer op Kokkie mocht Lovers .
Als Misty en Chevalie er nog zijn: geef die ook even een flinke knuffel!

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:31

Marije schreef:
Toen ik opbelde en vroeg of weidegang ook mogelijk was, zei ze (de vrouw van de boer, naam vergeten...) dat dat niet kon, omdat het te lastig was. Maar ach, ik zie wel! Anders ga ik wel met Chica in het zonnetje aan de hand grazen Knipoog


Maar die vrouw zeurt overal om. je kan dat soort dingen bter met de boer zelf regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:18

easter schreef:
Maar die vrouw zeurt overal om. je kan dat soort dingen bter met de boer zelf regelen.


Die vrouw: Fenneke!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 07:51

Ik had Fenneke inderdaad aan de telefoon Knipoog
Maar de vorige keer dat ik er was mochten de eigen paarden toch in de wei. Dus dat komt wel goed...

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:47

Ik kan me Fenneke nog herinneren als een chaggerijnige vrouw.
Van Misty ben ik af gestuiterd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:51

kim20 schreef:
Van Misty ben ik af gestuiterd!

Van Misty? Dat schimmelponietje? Hoe dat zo. Was echt een lieverdje Lovers

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 09:24

Weet ik. Ze hadden toen nog stroomdraad om de buitenbak, en dat waren ze vergeten er af te halen. Misty ging toen met haar staart langs het draad. Toen stoof ze vooruit en daar was ik niet op voorbereid. Ik was toen 12 of zo.

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 10:16

Zo te horen is dit een leuk kamp! Haha!
Ik zoek ook nog iets voor vd zomer met mijn Tinkertje..
En een vriendin van mij met haar fjord!

Kan iemand mij hier het adres van geven?
Of internetadres?
Of nog iets meer informatie?
Prijzen enzow?
Waar ligt het precies?
Bos? Strand? Zandvlaktes?

Kusz Iloon

Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 14:02

Ik ben er ook geweest, het was idd héél erg leuk...
Aangename sfeer, toffe groep, leuke paarden, prachtige omgeving, wat wil je nog meer? Knipoog

Als Apollo er nog is, geef hem dan maar een dikke knuf, hij was mijn favoriet Lachen

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:07

Ben er een keer geweest op vakantie met mn pony. Was echt superleuk!! Heb gewoon gratis en voor niks met heel dat ponykamp meegedaan op een pony van hun, was echt heel gezellig!!! Enne leuke leiding toen!!

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:11

ik ben er ook geweest, de groep vond ik wel leuk
maar het rijden enzo vond ik wat minder... ik had er wel wat meer van verwacht!
wij hadden wel een ontzettend leuke kamer, zelfs met klein keukentje!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 09:26

ilona1987 schreef:
Kan iemand mij hier het adres van geven?
Of internetadres?


Kijk maar op www.ervemeenderinkboer.nl Lachen

Ik zal alle paarden die jullie hebben genoemd wel een knuffel geven. Dat worden er wel veel geloof ik Haha!

dakota
Berichten: 420
Geregistreerd: 31-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:41

Sorry dat ik nog zo laat reageer, maar ik zag het pas vandaag.
Mijn paard heb ik daar gekocht! Ik was er op kamp geweest en ik was helemaal gek geworden op Dakota. Na een jaar of twee heb ik hem toen gekocht!

Nou is mijn vraag of jullie Dakota nog kennen van kamp.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:49

Hi!

Ben er virjdag nog geweest en idd Fury is er nog zoals een hoop paarden en pony's. Mijn paardje is ook een keertje mee geweest en die beviel het prima! Mijn favoriet daar is Norika een schimmel merrie ze staat nu in de eerste kast bij de zadelkamer.
Ik vind het er heel erg gezellig maar mijn vriend heeft daar vroeger gewerkt dus wij gaan heel vaak daar op bezoek..
Dus wie weet kom ik jullie er weel eens tegen..

Groetjes...

P.s info staat op de site.. www.ervemeenderinkboer.nl