hoe zorg ik voor een positieve trailer ervaring ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

hoe zorg ik voor een positieve trailer ervaring ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 11:45

hoi mijn paard is nu naar mijn weten twee keer met geweld op de trailer gezet omdat hij er gewoon niet opwil , maar nu ben ik bang dat als ik hem een keer op de trailer wil zetten het alleen nog maar met geweld kan en dit wil ik dus absoluut niet , ik vind dat hij gewoon zonder enge ideeen op een trailer moet kunnen over een maand moet hij weer op de trailer en dit wil ik zelf doen zodat ik zeker weet dat hij er nniet opgeslagen wordt , hoe pak ik dit het beste aan . zodat hij de volgende keer het niet eng vind en er met niet teveel moeite opwil ??????



shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 16:35

wie is rk ??????
deurtje open en biks mee helpt niet echt nee hoe zet zijn voorbenen op de plank en als hij dan aangeduwd of getrokken wordt gaat hij recht overeind hij is nu 4 jr trouwens . en dan hou je hem niet meer , het is nu gelukt door een touw via zijn halster om de voorste stang heen te doen en die strak te houden , zodat hij niet omhoog kan gaan , als hij er een maal opstaat is er ook niks aan de hand alleen het erin gaan wil niet

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 16:51

o sorry dat had ik ook wel kunnen bedenken van rk , beetje dom Frusty van mij
ik ken verder ook niemand die met clicker training bezig is , waar kan ik hier iets meer info over vinden????? Haha!

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 17:03

ik ga even ronkijken op die site , maar dat werkt dus wel ? hoe leert je paard nou begrijpen dat een klikje een beloning is een wortel snap ik nog wel .hij moet over een maand wer op de trailer woon je dan al in groningen ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot en 25 bezoekers