Naambordje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Naambordje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 11:14

Hallo,

Ik vroeg me af of er iemand van jullie een naambordje heeft laten maken bij E.M. Janse uit Poortvliet, Zeeland. Op marktplaats vond ik een advertentie van die persoon dat hij/zij Verward naambordjes maakt, hele mooie vind ik. Maar voordat ik het ga bevestigen zou ik toch graag willen weten of de bordjes van goede kwaliliteit zijn. Dus als iemand er ook 1 heeft van de desbetreffende persoon, wil je me dan aub laten weten of je er blij mee bent, kwaliteit enzo...

Want ik heb geen zin om €45 te betalen en dat na een half jaar me naambordje weg begint te rotten

Groetjes



Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 11:17

Ja ik had ook bij haar een naambordje besteld, maar dat was een heeeeeelllle poos terug, toen kreeg ik een maand geleden een bevestigingsmail van dat de order zeg maar binnen was, maar toen wist ik al niet meer wat ik als naambordje had gekozen, dus heb ik haar weer gemailt, of ze me dat even door wilt geven, even mijn geheugen opfrissen, maar dat doet ze niet Boos!

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 15:34

Ja dat dacht ik dus ook Sonja!!! Ik dacht zo van nou misschien heeft ze het druk en ook geen tijd om haar email te lezen dus heb ik dr OOK een PBtje gestuurd, maarre ook GEEN reactie Boos!

misschien ligt het aan mij Lachen;)

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 21:47

Ja nou zoiets dacht ik al, maar ik ben geen 'nieuwe bestelling' Lachen ik ben al een redelijk 'oude' Knipoog. Maar ik laat het wel zitten, ik bedoel als ze het druk heeft dan ga ik haar niet nog meer stress bezorgen, ik ben al hevig op zoek naar iemand anders...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Googlebot, Majabeestje en 42 bezoekers