WIE KAN ME HELPUHHHHHHH....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

WIE KAN ME HELPUHHHHHHH....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 10:03

Hoi Hoi

Gister gingen we in ht park rijden..
Toen we Op de terug weg een stukje gingen galopperen kwam er een zwaan achter ons aan.... HELLLLLLUPPPP
Dus Melodie en Junta rennen.... wij haddene echt zoiets van neee... dus die zwaan stopte wij blij en junta en melodie stopte ook..
Kwam die zwaan weer... Hun weer rennen Verdrietig dus even later stopte die zwaan weer.. wij waren al bij een bruchetje en toen wouden ze er nietover heen... want melodie was al een keer over een bruchetje gaan en toen zat er een zwaan onder dus zij helemaal bang en junta ging er wel over heen.. Dus melodie er ook over heen... wij waren junta wel ff dank baar dat zij er wel over heen ging.... nou dus Melodie was helemaal gestresst. dus op eeen veldje ff laten rennen en gelijk bokken johh..
maar hier is mijn vraag::: HOE KAN IK MELODIE GEWOON OVER DAT BRUCHTJE LATEN GAAN ZONDER AF TE STAPPEN OF EEN PONY ELKE KER VOOR TE LATEN GAAAN???????????????????????????????????????????????


Afbeelding


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 11:51

jah....
ik ga dat maar proberen... *LOL*
het is niet me pony maar verzorgpony...
jammer genoeg staat ze te koop maar ik wil dat toch nog er proberen er uit te krijgen als het lukt Verward
heeel erg bedankt..
groetjes kimberly...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 24 bezoekers