goede hoefsmid gezocht in Zuid-holland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 00:01

Haha, Marlinde... je hebt groot gelijk. Ik heb mijn dierenarts uitgezocht op het plaatje! Vollaerts (ook in Zuid Holland, dus wellicht ook bekent?)
Okay...hij is natuurlijk ook een goede dierenarts! Maar als hij bij ons op stal komt zijn alle vrouwen ineens erg geintereseerd in zijn diagnose en komen wij er allemaal even bij staan...



Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 10:47

Nee helaas.... hoefbeslag doet hij niet...zucht...
Dan zagen we hem vaker....

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:39

Wellicht Vollaerts als second opinion te raadplegen? Alleen maar om te kijken.... (naar hem dan....)
Nee hoor, is flauw! Heb je een nare ervaring dan?

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 01:41

Hij is in ieder geval een stuk sympathieker dan Marree! Ik heb geen slechte ervaringen met hem dus... alleen wel met persoonlijkheid en omgangsvormen van Marree wel! (Op zich natuurlijk ook een goede dierenarts)

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 11:38

Eh tsja... het ging inderdaad over hoefsmeden... toch nog even een klein zijstapje: In Bodegraven zit ook zo'n goede fysiotherapeute Colange!!!
Ook aan iedereen aan te bevelen!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 23:13

Wat ik zelf echt een pre vind bij het vinden van een hoefsmid is dat deze op het moment dat je hem belt voor je klaar staat. En je niet achteraan de lijst zet omdat hij het zo druk heeft... want druk zijn ze allemaal tegenwoordig. Daarom zweer ik bij FERRY VAN ECK!!!!! Daarnaast staat mijn paard altijd prima op zijn beslag en heb ik nooit problemen met los zittende ijzers of zo.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, laran, louise30, xPearl en 80 bezoekers