knakken in gewrichten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Werner
Berichten: 28
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: kelpen

knakken in gewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 09:51

Mijn haffie van 3 jaar is net zadelmak. Alles gaat eigenlijk altijd goed, goed voorwaarts, neerwaarts fijn aan de hulpen. Maar sinds kort tikken zijn gewrichten. Net alsof hij stijf is, maar aan zijn gangen zie ik totaal niks. Ik rijd hem 2x per week dressuur, 1x buiten en de rest longeren, vd en iedere dag de hele dag de wei in.
Wie weet waar dit aan kan liggen en wat ik er evt. aan zou kunnen doen?
Ik heb wel gehoord dat het geen kwaad kan.

Wie o wie heeft Amor (haflinger) of kent Annet uit Vorden? Heb geruild tegen haar KWPN Joraya
denk niet aan wat je niet hebt, maar wat je wel hebt


Werner
Berichten: 28
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: kelpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 11:15

ja, na een tijdje goed stappen en lekker doordraven is het geknak over. Maar hij heeft dit nog nooit eerder gehad en ik vind het maar een vreemd geluid.

Wie o wie heeft Amor (haflinger) of kent Annet uit Vorden? Heb geruild tegen haar KWPN Joraya
denk niet aan wat je niet hebt, maar wat je wel hebt

Werner
Berichten: 28
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: kelpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 17:55

mijn da zegt dat het geen probleem is en dat ie waarschijnlijk gewoon nog wat moet wennen aan het werk. Maar toch klinkt het zo vreemd. Vandaag had ie het weer helemaal niet. Hij was wel braaf, maar een vreselijke boksalvo. Jong he....

Wie o wie heeft Amor (haflinger) of kent Annet uit Vorden? Heb geruild tegen haar KWPN Joraya
denk niet aan wat je niet hebt, maar wat je wel hebt

Werner
Berichten: 28
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: kelpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 19:53

gelukkig! In ieder geval allemaal vast heel erg bedankt voor de geruststelling die ik nu heb.
Kan ik weer lekker door met men beessie.

Wie o wie heeft Amor (haflinger) of kent Annet uit Vorden? Heb geruild tegen haar KWPN Joraya
denk niet aan wat je niet hebt, maar wat je wel hebt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Veldbloem en 89 bezoekers