Oren uitscheren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Oren uitscheren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 11:39

Ik heb even een vraagje. Ik wil graag de oren uitscheren van mijn paard, maar ik weet nu al dat me dat in geen 100 jaar lukt. Ik heb em wel al helemaal geschoren, ging echt super. Ook zijn hoofd scheren ging goed, totdat ik de buitenkant van zijn oren ging doen. Nou met een heel gevecht was toch het merendeel van de haren eraf. Maar ik heb zijn oren twee weken niet meer aan kunnen raken, terwijl je normaal echt alles met die twee dingen kunt doen. Dus nou vroeg ik me af of er geen alternatieven zijn om ze leeg te krijgen. Ik wil ze niet leeg branden. Ik heb al een ideetje in mijn hoofd zitten fabriceren, maar ik wil even weten wat jullie er van vinden, voordat ik volkomen voor banketstaaf sta op concours zondag.

Mijn plan : Eerst zoveel mogelijk haren eruit knippen en dan met een scheermesje mooi vlak scheren. Is dat iets of wordt dit een totale mislukking?????


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 12:48

Ja ik wou het eigelijk ook met een praam om doen en dan dat iemand em vasthoud, maar ik heb niemand..... echt niet. Mijn zusje heeft gezworden dat ze niet mee helpt, want ze vind dat ik em niet onnodig moet pesten en ze vind het overbodig. En mijn vriendin laat ik niet meehelpen want zij kan nix met paarden, dat zou veel te gevaarlijk zijn......

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 12:50

Ohw en trouwens, wordt dat veel gedaan bij dressuurpaarden, de oren uitscheren? ik heb er nooit zo op gelet eigelijk.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 15:15

Ja ik heb ook lang na zitten denken om die haren daar weg te halen, omdat ze toch ergens goed voor zijn. Maar ik vind ook dat een paard er frisser en vlotter uit ziet als die haren daar weg zijn. Maar dank jullie wel. Ik heb mijn keuze gemaakt: lekker laten zitten die haren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hanne2001, mooney en 31 bezoekers