Wie komt er uit omgeving Gedrop? en kent..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
qwerty

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: geldrop

Wie komt er uit omgeving Gedrop? en kent..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 13:44


..en kent daar maneges/pensionstallen?? Komt er iemand van van'meijl' ? of Meulendijks?

Woon net hier in Geldrop en wil graag wat mensen leren kennen van bokt die ook in geldrop rondcrossen?



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 22:10

Zoek eens in de gebruikerslijst op Geldrop, komen er vast wel wat te voorschijn Knipoog

ikke

Berichten: 37528
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 22:26

Meulendijks is me bekend, van Meijel trouwens ook, maar ik kom bij geen van beiden. Ik heb jaren mijn paard bij Meulendijks gestald, maar ik was er niet meer tevreden over. Ik sta nu op een kleine gezellige privestal. Voor zolang een en ander nog duurt, ik heb een huis gekocht in Bennekom.

qwerty

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 23:02

ikke schreef:
Meulendijks is me bekend, van Meijel trouwens ook, maar ik kom bij geen van beiden. Ik heb jaren mijn paard bij Meulendijks gestald, maar ik was er niet meer tevreden over. Ik sta nu op een kleine gezellige privestal. Voor zolang een en ander nog duurt, ik heb een huis ekocht in Bennekom.


Dag ikke,

Als ik zo vrij mag Zijn om te vragen, waar is die privestal ergens? Neem aan dat je hier wel over te spreken bent. Zit deze toevallig op de Bogardeind?

Zijn er misschien nog andere maneges/privestallen in de buurt die beter zijn?

groetjes qwerty

ikke

Berichten: 37528
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 23:25

qwerty"]
[quote="ikke"]Meulendijks is me bekend, van Meijel trouwens ook, maar ik kom bij geen van beiden. Ik heb jaren mijn paard bij Meulendijks gestald, maar ik was er niet meer tevreden over. Ik sta nu op een kleine gezellige privestal. Voor zolang een en ander nog duurt, ik heb een huis ekocht in Bennekom.
[/quote]

Dag ikke,

Als ik zo vrij mag Zijn om te vragen, waar is die privestal ergens? Neem aan dat je hier wel over te spreken bent. Zit deze toevallig op de Bogardeind?
[/quote]

Ik sta op Genoenhuis. Het is er best wel goed. Het is overal wel wat, ook hier, maar ik ben tevreden.

[quote="qwerty schreef:
Zijn er misschien nog andere maneges/privestallen in de buurt die beter zijn?

groetjes qwerty


Beter dan wie?
Bovendien, de eisen die ik stel zijn mogelijk heel anders dan de eisen die jij stelt. Goed is in dit geval erg subjectief.

qwerty

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 09:41

Dag Ikke,

hmmm, de stal 'Genoenhuis' ken ik (nog) niet, ik woon wel in de buurt Genoenhuis..laan van tolkien.. Denk dat dat dan vlak bij moet zijn.

Tja, over die maneges, mijn vraag is gewoon of er nog goede maneges in de buurt zijn. Naast meulendijks. Maar zag dat jezelf een kwpn'er had...29 jaar al? leuk zeg! Heb je nog een jonger paardje? of misschien wel op het oog?

groetjes qwerty

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 09:47

Neem eens contact op met Iris, die heeft een paard bij Stal Bekelaar en dat is een mooie stal. Je zou ook nog kunnen uitwijken naar Mierlo, De nieuwe Ark, waar heike haar paard heeft staan.

ikke

Berichten: 37528
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 10:00

qwerty schreef:
Dag Ikke,

hmmm, de stal 'Genoenhuis' ken ik (nog) niet, ik woon wel in de buurt Genoenhuis..laan van tolkien.. Denk dat dat dan vlak bij moet zijn.

Tja, over die maneges, mijn vraag is gewoon of er nog goede maneges in de buurt zijn. Naast meulendijks. Maar zag dat jezelf een kwpn'er had...29 jaar al? leuk zeg! Heb je nog een jonger paardje? of misschien wel op het oog?

groetjes qwerty


Ik heb geen ander paard. Ik heb wel eerste recht van koop op een hele leuke IJslander, maar de eigenaar wil er nog niet vanaf *LOL*
Zoek je een plek om te rijden, of om je paardje te stallen?
Laan van Tolkien? Toch niet toevallig het huis van Ingrid gekocht?

qwerty

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 10:21

Ik heb geen ander paard. Ik heb wel eerste recht van koop op een hele leuke IJslander, maar de eigenaar wil er nog niet vanaf *LOL*
Zoek je een plek om te rijden, of om je paardje te stallen?
Laan van Tolkien? Toch niet toevallig het huis van Ingrid gekocht?[/quote]

Haha, nee als het goed is niet! enneh, ik woon ook niet in die grote 'kastelen' daar hoor...gewoon tegenover die 'grote' huizen met die schuine ondergrondse garages. Maar erg leuk gemoedelijk buurtje, ben toch blij dat we daar een huisje hebben gekocht.

Maar ik zoek eigenlijk een plek om te rijden maar ben niet zo'n faN van maneges. liefst dus een privestal /les. Enja, omdat ik hier sinds kort woon ben ik ook weer op zoek naar een verzorgpony/paard. Maar misschien in de toekomst voor een eigen paardje te stallen . Maar zover is het nog lang niet.

Misschien tips voor een leuk verzorgpaard?
..of goede dressuurlessen? Knipoog

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 12:34

Bij ons komt per juni een plek vrij en wij hebben het goed naar onze zin, in Helmond bij Jurrius, de appelboer.
Groetjes

pauline

qwerty

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 16:19

Pauline schreef:
Bij ons komt per juni een plek vrij en wij hebben het goed naar onze zin, in Helmond bij Jurrius, de appelboer.
Groetjes

pauline


Haha, ja, nu eerst nog een eigen paard Haha!
Dat is nog even afwachten!
Dus helmond is even op laag pitje.... Huilen

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 20:07

Manege Meulendijks vind ik een erg leuke en gezellige manege, ziet er tegenwoordig ook picobello uit Lachen

De nieuwe Ark is Mierlo is ook een prima manege, zitten tegenwoordig nieuwe eigenaren in dus ik weet niet hoe de sfeer er nu is, maar toen ik er reed was altijd alles prima geregeld Lachen
http://www.denieuweark.nl

Verder zit er nog een hele goede manege in Asten/Heusden, is wel iets verder weg maar wel erg leuk! Heeft een tijdje geleden ook in Bit gestaan. Officieel heet ie de Willem-allexander manege

Of kijk eens op http://www.kingstables.nl Hele gezellige stal in Nuenen Lachen Maar volgens mij kun je hier alleen terecht met eigen paard(en)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 20:09

ik heb een paar keer op meulendijks op concours gereden en ik vind het daar heel goed geregeld moet ik zeggen, fijne bak en ook mooie stallen enzo groetjes

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:11

Meulendijks is idd een fijne manege, veel bakken en dus altijd plek om te rijden. De prins willen alexander manege is in asten, super manege als je wilt springen. verder zijn er nog een aantal kleine stallen in de omgeving zoals nuenen en heeze.
Leuk dat je in geldrop komt wonen, fijne omgeving en leuk centrum. Ik woon daar boven een van de winkels...

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:58


qwerty

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 22:06

schoentje schreef:
Meulendijks is idd een fijne manege, veel bakken en dus altijd plek om te rijden. De prins willen alexander manege is in asten, super manege als je wilt springen. verder zijn er nog een aantal kleine stallen in de omgeving zoals nuenen en heeze.
Leuk dat je in geldrop komt wonen, fijne omgeving en leuk centrum. Ik woon daar boven een van de winkels...


Heej schoentje,

Wat een geluk zeg dat je van je hobby je werk kunt maken!! ik zit hier net op en ontmoet zo toch wel veel mensen uit geldrop, erg leuk.

mooi paard trouwens in je profiel, eigen paard?
Mijn collega van werk woont ook in het centrum boven dat sierraden winkeltje byou for you ofiets....

Werk je in geldrop of ergens anders?

groetjes qwerty

Josien_

Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:47

ik woon in heeze en kom regelmatig bij manege meulendijks en vind daar de stalling niet zo geweldig maar ze hebben er wel goede bakken en ze organiseren er veel onderlinge wedstrijden en grote concoursen

bij VERHUURBEDRIJF van meijldijk kom ik regel matig omdat mijn verzorgpony van de broer van de eigenaar van van meijldijk is en daar heb je alleen een buitenbakje die nogal krakkemikkerig is en ze hebben niet genoeg stallen voor alle paarden en nouja je kunt er niet lessen maar wel een ponytje huren op puppies kopen

in heeze is nog een soort kleine manege/pension stal op de kreyl
stal van eert daar heb ik zelf jaren met plezier gelest maar nu gestopt om me op me verzorgpony te concentreren al les ik er nog wel met mijn verzorgpony

en op de zegge is nog een kleine pension stalling maar die ken ik verder nie

ps. ken je nog meer mensen uit geldrop uit heeze hier op bokt ??

tanec_meisje

Berichten: 1145
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 23:32

Ik woon ook in geldrop. Heb mijn paardje nu in Waalre staan en binnenkort in Heeze Lachen

Josien_

Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 00:33

@ tanec_meisje waar in heeze komt ie te staaan ?

Katja
Blogger

Berichten: 42176
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 09:36

Heel oud topic en dus een slotje.