Nog niet afgespeend!!!!!help!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Nog niet afgespeend!!!!!help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 21:37

Kwam er net achter achter dat Magic en King, onze nieuwe aanwinsten nog niet afgespeend zijn! Ik zat maar met het mysterie van de natte flanken, totdat ik King Magic zag "verwennen" whahahahhaha

Magic eet goed, hij eet hooi, een paar biksjes en wat slobber. King eet alleen maar hooi, verder niks en hij probeerd dus heel de tijd te drinken.

Moet ik nog iets speciaals doen? Melk halen?
Ik heb zelf het idee dat ze oud genoeg zijn (staart hangt helemaal op de grond) maar gewoon nooit zijn afgespeend.

Wat moet ik doen?


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 21:49

Lees nog een keertje Sherwood (misschien was ik ook niet duidelijk), het gaat hier om 2 hengstjes. We hebben ze gisteren opgehaald en ze blijken nu dus nog nooit eerder bij hun moeder weg te zijn geweest. Ze proberen dus bij elkaar te drinken. Moet ik het negeren en gaat het vanzelf over, of moet ik ze toch iets van melk gaan geven? Ik denk zelf dat ze wel oud genoeg zijn

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 21:55

Dank je Saar! Voel me al wat geruster. Maar is het ook niet erg dat King alleen maar hooi eet en verder niks? Nou ja ik hoor het mezelf zeggen, het gaat wel om een shetlander natuurlijk... whahahahaha
Morgen krijgt ie gelijk een vitaminenspuit (zodra we hem kunnen vangen) dan weet ik gelijk dat ie voorlopig weer alles binnen heeft.


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 21:57

Goed advies, ik ga morgen gelijk veulenbix halen. Zou merriebrok ook voldoen? Of zit daar heel wat anders in? (weer een stomme vraag..)
Ik heb King nog niet water zien drinken, Magic wel. Ik hou ze in de gaten!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 20:38

Er zitten bouwstoffen in die alle veulens nodig hebben, ik wist alleen niet of ze het nog nodig hebben als ze al 1 zijn. Nou betwijfel ik of die van ons al 1 zijn. Ik ga het gewoon halen!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 20:49

Die kleintjes moeten toch genoeg bouwstoffen binnen krijgen?! Nuala krijgt nu ook merriebrok, niet voor niks natuurlijk. Ik ga het iig geven, ik hoor wel wat jij doet!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 20:52

Het is ongv. 12 euro per maand gedeeld door 3 maakt €4,-
Nou daarvoor kan je het bijna niet laten Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers