wie o wie heeft er gelijk over deze winstpuntenstand???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 10:47

Volgens mij is het ook -1, maar ik vergeet stteds in mijn auto in het wedstrijdregl. te kijken. Volgens nij kan je in de L idd onder de 0 winstpunten komen. Ik ga vanmiddag als ik de auto zit, een vernieuwde poging wagen het op te zoeken.

Navragen is beter dan afvragen.


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 12:10

Ja hoor ik heb het eindelijk opgezocht *LOL*
wedstrijdreglement blz D-44
Degradatie naar de naastlagere klasse vindt plaats bij het bereiken van een totaal van 10 verliespunten in de huidige klasse, met dien verstande dat in de klasse L verliespunten in mindering worden gebracht tot de stand L+0 is bereikt. Degradatie van de klasse L naar de klasse B is niet mogelijk.

Dat zou dus eigenlijk betekenen dat ze in de eerste proef op L+0 is blijven staan (in de min kan niet), en de tweede proef gewoon een winstpunt heeft gehaald, dus nu L+1, denk ik Verward
Bij het springen kan je idd wel naar de B degraderen, even opgezocht voor Sjuimpje

Navragen is beter dan afvragen.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 12:32

Ik weet de goede uitslag ook niet, ze kunnen natuurlijk wel zien welke de eerste proef was, staat op protocol, maar ik zou er ook maar vanuit gaan dat het L+0 is, ik denk niet dat ze dat helemaal uit gaan zoeken.
Maar als je die ene winstpunt perse wilt hebben Verward kan je dit verhaal misschien aanvoeren?

Navragen is beter dan afvragen.


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 13:06

Als het goed is staat er B7 (ik weet toevallig dat 7 een B proef is) of zo, maar idd, dat kan dan wel de eerste proef van die maand zijn, maar die hoef je dan niet als eerste gereden te hebben.
Conclusie: we houden het op L+0 *LOL* *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 13:13

Ik heb al anderhalf jaar niet gestart, maar heb op i-net 3 winstpunten minder dan in het echie. Dat zal toch wel geen achterstand meer zijn hoop ik?

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 91 bezoekers