Alweer.... Bittenvraagje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 13:09

Hihihi, favoriete topics toch altijd *LOL*

Ik ga dus een nieuwe trens kopen, aangezien de trens die ik nu heb, weer terug gepikt wordt door Berber. Mijn oude trens begint bij de bitringen te schuiven, er zit ruimte tussen. Niet fijn dus!
Voorheen reed ik altijd op een pelham, daar wil ik nu vanaf eigelijk.

Ik ben wat aan het pluizen en aan het rondkijken, heb besloten een enkelgebroken trens te kopen met een smaakje, aurigan of id.
Nu zag ik trensen die in het midden afhankelijk van elkaar draaien. Het heet robart geloof ik.
Er staat bij dat je dan afhankelijke hulpen kunt geven en dat ze beter aangenomen worden.

Iemand ervaring?

En met die K&K sprenger dingen, die lijken er alleen als watertrens te zijn. Verward Wil dus een bustrens.
Staat wel een scholingsbit tussen, maar die is weer dubbelgebroken.
Is er iemand met een K&K BUStrens en hoe zijn de ervaringen??

Of kan iemand mij het verschil vertellen in inwerking tussen BUS en WATER trens?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 13:15

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 17:51

Ik d8 dat ze juist xtra vriendelijk waren Verward Doordat het bit als je linxom stuurt, alleen vanaf het linkerbitgedeelte wordt gestuurd, zonder dat het rechtergedeelte daarbij in aanraking komt.. Maar goed, ik zal het wel verkeerd begrepen hebben Haha! Watertrens is btw iets scherper dan bustrens..

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 17:59

Als ik moet kiezen tussen een bustrens en een watertrens, dan neem ik altijd een bustrens. Dan kunnen er bijna geen velletjes tussen komen en er hoeven niet van die oerlelijke bitringen omheen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 10:40

Ik rij het liefst met watertrensen,

die Robart heb ik ook, dubbelgebroken, ben ik redelijk tevreden over, helaas past hij niet bij mijn nieuwe paarden, dus als je nog interesse hebt in een 14,5 cm?