Wat voor spullen ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 22:51

Springen en dressuur: Veelzijdigheidszadel Kieffer met lang zweetblad (Wien Extra), Zwart Kieffer hoofdstel met gecombineerde neusriem en dubbelgebroken trens, met springen enkel gebroken, zwarte peesbeschermers (Harry's Horse), met springen rubberen springschoenen voor en altijd een zwart bontje en een zwart vierkant chabrak onder m'n "gewone" zadel. Op maat gemaakte leren dressuurlaarzen, rijbroeken van verschillende merken, voorliefde voor Pikeur. Fleecetruien van Intersport. Veiligheidscap.

Zwart westernzadel (merkloos) en zwart one-ear hoofdstel met zwarte splitreins. Zwart hoofdstel met mechanische hackemore met teugeltouwtje. Altijd zwarte 3-in-1 beenbeschermers, rondom. Dikke pad onder het zadel, groen-wit. Ikzelf: spijkerbroek, zwarte cowboylaarzen met westernsporen met glad wieltje, houthakkersblouse van de Boerenbond (Welkoop heet dat hier) met windvanger erin, zwarte wollen cowboyhoed met klein gevlochten leren randje.

Verder heb ik een zweetdeken, zomerdeken, herfstdeken, outdoor-winterdeken en ongevoerde regendeken van Harry's Horse, een herfstdeken van WheaterBeeta en een blauw-wit geblokte waarvan het merk me zo 123 niet te binnen schiet. Sjezes wat een zooi heb je toch bij die beesten he.....
'k Schaam me bijna om het te zeggen, maar dan heb ik de helft van de zooi nog niet genoemd (springteugeltjes, bijzets, slof, verschillende longeerlijnen, longeersingel, vrijheidshalster etc. etc.....)

Oh ja, en een tweepaards veewagen Citroen, waar ik heeeeeeel blij mee ben (was al een tijdje een droom van me, maar pas te realiseren toen Dick ook een paard wilde gaan kopen en dus een 50/50 aandeel in een veewagen wilde steken. Die krengen zijn nl. niet te betalen.) Daar mag ik trouwens gewoon met m'n B-rijbewijs mee rijden, en dan mag ik er "1300 kg paard" in vervoeren. Heb ik dus ruim genoeg aan met 1 KWPN'er en 1 Fjordje.

Sonja.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-03-12 21:54 ]</font>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 103 bezoekers